خانهاخبار
فیس بوک نظرات را به منظور استخراج معانی آن رتبه بندی می‌کند

فیس بوک نظرات را به منظور استخراج معانی آن رتبه بندی می‌کند

این تلاش جدیدی برای ارتقای کیفیت خواسته‌های کاربران است
۱۳۹۸/۳/۲۷

فیس بوک می‌خواهد نظرات کاربران را در پست‌های عمومی بیشتر وزن دهی کند. امروزه می‌بایست به رتبه بندی نظرات به منظور ترویج بیشتر خواسته‌های کاربران اهمیت بسیاری داد. این نظرات می‌تواند شامل انتقادات از پوسته گرافیکی سایت‌ و همچنین واکنش‌ها و نظرات کاربران و دوست داران سایت باشد که به طور معمول انها را در زیر پست‌های ایجاد شده در سایت ارائه می‌دهند.

image

 

این تغییرات برای نظرات پست‌های عمومی صفحات عمومی و شخصی افرادی که دنبال کنندگان زیادی دارند اعمال خواهد شد. اما به طور عمومی هر کسی می‌تواند از طریق تنظیمات خود از ویژگی‌های رتبه بندی استفاده کند. فیس بوک رتبه بندی را بر اساس نحوه ارتباط افراد با نظرات، این که آیا آنها محتوای پست را دوست دارند، به پست واکنش نشان می‌دهند و یا به پست پاسخ می‌دهند، انجام می‌دهد. کاربران همچنان می‌توانند نظرات خود را در پست‌های خود و دیگران توسط مخفی کردن، حذف یا پاسخ دادن به میزان قابل توجهی تعدیل کنند. فیس بوک همچنین با الگوریتم‌های خاصی این نظرات را راستی آزمایی می‌کند که آن را جستجوی سیگنال صداقت نام گذاری نموده است. اگر این نظرات کاوش شده ناقض استانداردهای سیگنال صداقت باشد،  شرکت آنها را حذف می‌کند.

image

 

فیس بوک تنها پلت فرمی نیست که به دنبال بهبود نظرات و ایده‌های کاربران است. توییتر نیز با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید به سوی کاوش نظرات کاربران قدم برداشته است. البته فیس بوک تنها به کاوش نظران و مکالمات کاربرانش بسنده نکرده است و از ماه گذشته یک سیستم رتبه بندی جدید محتوا را به کار گرفته است. این غول عرصه فناوری‌های اجتماعی یک سیستم جدید برای رتبه بندی فیلم‌ها و اولویت بندی محتوای اصلی صفحات معرفی نموده است. این نشان دهنده یک تلاش دیگر از سلسله تلاش‌های دائمی برای بهبود کیفیت محتوای استفاده شده در پلت فرم شبکه اجتماعی فیسبوک است و البته احتمالا آخرین آن نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)