خانهاخبار
آیفون 11 آر به بادوام‌ترین باتری اپل مجهز می‌شود

آیفون 11 آر به بادوام‌ترین باتری اپل مجهز می‌شود

یک منبع آگاه از زنجیره تامین اپل گزارش کرده ظرفیت باتری آیفون 11 آر معادل 3110 میلی امپر ساعت است. این باتری در کنار پردازنده A13 می‌تواند بادوام‌ترین باتری باشد که اپل تا به حال درون آیفون‌های خودش تعبیه کرده است.
۱۳۹۸/۳/۲۴

جانشین تازه آیفون 10 آر اپل امسال احتمالا تحت عنوان آیفون 11 آر معرفی می‌شود. گزارشی درباره این آیفون منتشر شده است که ادعا می‌کند باتری درون آیفون 11 آر از نسل قبلی و همه آیفون‌هایی که تا به حال معرفی شده‌اند، بادوام‌تر خواهد بود. منبع انتشار این خبر می‌گوید اپل دیگر سخت افزار و iOS خود را بهینه‌ کرده و حالا زمانش رسیده است مانند هوآوی و سامسونگ دوام باتری را در آیفون‌های خود افزایش دهد.

براساس این گزارش، سفارش باتری‌های مخصوص آیفون 11 آر به ATL (Amperex) داده شده است. کمپانی ATL درواقع همان کمپانی سازنده‌ای است که به کمک سامسونگ آمد و باتری‌های سالمی را برای دوره دوم عرضه گلکسی نوت 7 به این سازنده ارائه کرد. ظرفیت باتری مذکور ظاهرا 3110 میلی آمپر ساعت است و بدین ترتیب بزرگ‌ترین باتری یک تکه درون آیفون‌های اپل تا به امروز خواهد بود.

image

 

باتری 3110 میلی امپر ساعتی درون آیفون 11 آر درواقع 5 درصد بزرگتر از باتری 2942 میلی آمپر ساعتی آیفون 10 آر است و انتظار می‌رود با در نظر گرفتن پردازنده بهینه و تازه A13 که با معماری 7 نانومتری ساخته شده است، دوام بیشتری هم داشته باشد.

با توجه به وضوح تصویر درون پنل نمایش آیفون 11 آر امسال، انتظار می‌رود این گوشی از آیفون 10 آر سال گذشته هم در دوام باتری پیشی بگیرد. آیفون 10 آر در تست روشن ماندن صفحه به طور مداوم حدودا 11 ساعت دوام آورد و البته این میزان بیشتر از نتیجه تست همه آیفون‌های دیگر در آزمون مشابه بیشتر بوده است. آیفون 11 آر ممکن است رکورد 12 ساعت را هم در این آزمون بشکند و پرچمدار دوام باتری در میان آیفون‌های اپل شود.

باتوجه به ادعای تحلیل‌گران و گزارش‌های قبلی، آیفون 11 آر هم در پنل پشتی خود به ماژول دوربین اصلی مربعی مجهز می‌شود؛ اما تنها دو لنز درون این ماژول تعبیه می‌شود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۲۴
مسئلهء "باتری" سوحان‌روح اپل است?