خانهاخبار
شیائومی Mi 9T معرفی شد؛ همان ردمی K20 اما با نامی متفاوت

شیائومی Mi 9T معرفی شد؛ همان ردمی K20 اما با نامی متفاوت

شیائومی امروز رسما از Mi 9T برای بازارهای اروپایی رونمایی کرد. این دستگاه عملا همان ردمی K20 است که حالا نامش عوض شده تا برای حضور در بازارهای غیرچینی آماده باشد.
۱۳۹۸/۳/۲۳

چند هفته‌ای است که خبرهای مختلفی درباره شیائومی Mi 9T شنیده می‌شود، و حالا بالاخره رسما از این محصول جدید رونمایی شد. البته شاید بهتر باشد از صفت «جدید» استفاده نکنیم، چون شیائومی Mi 9T عملا همان ردمی K20 است.

شیائومی Mi 9T به لحاظ سخت‌افزاری آن قدرها در رده پرچمداران ۲۰۱۹ قرار نمی‌گیرد، ولی فاصله چندان زیادی هم با آن‌ها ندارد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰، ۶ تا ۸ گیگ رم، ۶۴ تا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی و نمایشگری ۶.۳۹ اینچی استفاده می‌کند که از نوع AMOLED و با کیفیت +FHD است. علاوه بر این، در زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

در بالای صفحه نمایش شیائومی Mi 9T اثری از ناچ دیده نمی‌شود، چون این گوشی از طراحی پاپ‌آپ استفاده می‌کند. دوربین جلوی Mi 9T سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی دارد، در حالی که دوربین عقب آن از سنسوری‌های ۴۸ + ۱۳ + ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

باتری شیائومی Mi 9T نسبت به Mi 9 و Mi 9 SE افزایش پیدا کرده و حالا به ۴ هزار میلی آمپر رسیده است. در این دستگاه خبری از شارژ سریع ۲۷ واتی نیست، اما می‌توانید از شارژر ۱۸ واتی استفاده کنید.

پورت ۳.۵ میلی متری هدفون، NFC، گیم توربو ۲.۰، درگاه USB-C، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نانو و اندروید ۹ پای که از طریق رابط MIUI 10 در اختیار این گوشی قرار گرفته، از دیگر ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌رود.

شیائومی Mi 9T از تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) از طریق آمازون و وبسایت رسمی شیائومی عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه برای مدل ۶ + ۶۴ گیگ ۳۳۹ دلار و برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگ ۴۵۲ دلار است. اگر بخواهیم قیمت این محصول را با ردمی K20 مقایسه کنیم، گوشی ردمی در چین برای همین مدل‌ها به ترتیب به قیمت تقریبی ۲۸۹ دلار و ۳۰۴ دلار به فروش می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

شاهین

۱۳۹۸/۶/۱۹
میخام بخرم ولی نمیدونم گوشی خوبی هست یا نه . لطفا راهنمایی کنین