خانهاخبار
پرواز تاکسی‌های پرنده اوبر با قیمت اولیه 200 دلار در نیویورک آغاز می‌شود

پرواز تاکسی‌های پرنده اوبر با قیمت اولیه 200 دلار در نیویورک آغاز می‌شود

در حال حاضر مسیر پرواز از مناطق جنوبی منهتن به فرودگاه کندی خواهد بود.
۱۳۹۸/۳/۲۳

تاکسی‌های پرنده خود ران شرکت اوبر هنوز آماده پرواز نیستند. اما طبق گزارش نیویورک تایمز، در ژوئیه جاری این سیستم حمل و نقل نوین هوایی آغاز به کار خواهد کرد. این تاکسی‌های هوایی در ابتدا در شهر نیویورک آغاز به کار خواهد کرد و طبق تعریف شرکت اوبر این خدمت به اعضای طبقه بندی شده مشتریان در دسته الماسی و پلاتینی ارائه خواهد شد. به گفته نیک جوئل، قیمت گذاری این خدمت کاملا به صورت پویا انجام خواهد شد که بر اساس میزان جابجایی و فاکتورهای جانبی کاملا به صورت پویا تغییر خواهد کرد. اما پیش بینی‌های کارشناسان برای قیمت خدمات این تاکسی‌های نوین به طور میانگین بین 200 تا 225 دلار خواهد بود.

image

 

با این حال، بر خلاف خدمات خودروهای سواری اوبر، برای تاکسی‌های نوین این شرکت مسیری از پیش تعیین شده بین ایستگاه نزدیک گذرگاه ایالتی در منهتن و فرودگاه جان اف کندی شهر نیویورک و با زمان پرواز حدود هشت دقیقه در نظر گرفته شد. اوبر برای سرویس جدید خود اعلان عمومی نداده است، اما طبق اخبار درز کرده از شرکت، این پروازها تا پنج مسافر و دو خلبان را که تحت منشور حرکت خلبان‌های هلیکوپتر آموزش دیده‌اند، جابجا خواهد کرد. البته انتظار نمی‌رود این تعداد از میزان اعلام شده فراتر رود. شاید طول این مسیر کوتاه به نظر برسد ول طبق گفته مسئولان اوبر، این پرواز هشت دقیقه‌ای اولین گزینه پروازهای چند منظوره شرکت اوبر است که به خدمات رسانی به مسافران خواهد پرداخت. این سرویس در هر دو طرف مبدا و مقصد برقرار خواهد بود.

image

 

اریک الیسون رئیس شرکت اوبر طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پروژه اوبر کوپتر اولین تجربه واقعی جابجایی هوایی مسافران تاکسی را ارائه می‌دهد. شرکت اوبر این پروژه را برای به دست آوردن بینشی جدید و تجربه‌ای واقعی در حوزه حمل و نقل هوایی مسافران ایجاد نمود. هدف از این پروژه ایجاد بنیاد هوایی اوبر است. این اولین گزینه از پروژه چند منظوره شرکت است که با پرواز یک هلیکوپتر طی زمان هشت دقیقه از دو سمت مسیر انجام خواهد گرفت. و از همه جالب‌تر این که انجام این عمل تنها با زدن یک دکمه خواهد بود. اعضای پلاتین و الماس اوبر این فرصت را خواهند داشت تا از این سرویس سریع و بی دردسر بین جنوب منهتن و فرودگاه جان اف کندی نیویورک استفاده نمایند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۳۰
خیلی خوبه و کارگشا?? خدا رحمت کنه اون شیری که گذاشتن دَهنِ اریک‌الیسون