خانهاخبار
دستبند سلامت شیائومی Mi Band 4 معرفی شد

دستبند سلامت شیائومی Mi Band 4 معرفی شد

شیائومی سرانجام از تازه‌ترین دستبند هوشمند سلامت خود و جانشین Mi Band 3 پرده برداشت. Mi Band 4 پنل نمایش رنگی دارد و در دو نسخه معمولی و NFC با قیمت رقابتی روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۳/۲۱

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی یک گجت با قابلیت‌های بسیار مفید است که تنها 30 دلار قیمت دارد. کمپانی مذکور امروز نسل تازه دستبندهای سلامت خود را به نام Mi Band 4 در چین معرفی کرد که این بار از پنل نمایش رنگی و همچنین میکروفون برای عملکردهای مرتبط با دستیار صوتی برخوردار است. همچنین یک نسخه سطح بالاتر هم از این دستبند هوشمند معرفی شده است که از قابلیت پرداخت موبایلی NFC پشتیبانی می‌کند.

image

Mi Band 4 به طور کلی شبیه نسل قبلی به نظر می‌رسد اما پنل نمایش 0.95 اینچی آن حالا رنگی طراحی شده و از نوع AMOLED در نظر گرفته شده است تا بتواند محتوا را شفاف‌تر و باکیفیت‌تر به نمایش بگذارد. این دستبند همان درجه 5ATM مقاومت از نفوذ آب را دارد و می‌توانید از آن تا عمق 50 متری در آب استفاده کنید و از قابلیت پایش ورزش شنا بهره ببرید. Mi Band 4 امکان هوشمند تشخیص حمله قلبی دارد و می‌تواند در هنگام شنا به کاربران کمک کند. در این دستبند همچنین حسگر 6 محوری تعبیه شده است تا پایش فعالیت‌ها و ورزش‌هایی مانند دو، پیاده‌روی، دوچرخه سواری و طناب‌زنی را پایش کند. این محصول تازه همچنین قادر است کیفیت خواب کاربران را مانند گذشته کنترل کند.

image

Mi Band 4 با امکان پایش 24 ساعته ضربان قلب می‌تواند به کاربر اطلاع دهد که کمی آرام بگیرد تا ضربان قلبش عادی شود یا کمی به حرکت درآید و فشار پایین خود را بهبود ببخشد. دوام باتری این محصول 20 روزه است و باید اشاره کنیم که نسخه NFC آن تنها در بازار چین عرضه خواهد شد.

شیائومی قرار است یک نسخه محدود Avengers هم از این محصول ارائه کند. علاوه بر این در Mi Band 4 هم مانند نسل‌های قبلی قادر هستید بندها را به سلیقه خودتان تغییر دهید.

Mi Band 4 معمولی به قیمت 169 یوان معادل 25 دلار در چین معرفی شده است و نسخه NFC آن 33 دلار قیمت دارد که رکورد قیمت نسل قبلی را هم شکست داده است. عرضه این محصولات تازه شیائومی از 14 و 18 ژوئن (24 و 26 خرداد) آغاز می‌شود و بازارهای جهانی به زودی قادر به دریافت آن خواهند بود.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

علی

۱۳۹۸/۴/۲۴
با سلام
سوال: آیا می بند محتوای پیام ها رو به صورت فارسی نشون میده؟
اگر مثلا در واتساپ 20 پیام بیاد همه رو نشون میده؟

Mahdi

۱۳۹۸/۴/۲
دوستان به نظرتون کی به ایران میاد؟ خیلی مشتاقم بیاد بخرم و حدس می‌زنید قیمتش چقدر باشه؟ ممنون هرچه سریع تر پاسخ بدید

محسن

۱۳۹۸/۳/۲۴
نسخه معمولیش فقط nfc نداره؟ اگه فرقش فقط اینه ، ب خاطر این ک تو ایران قابل استفاده نیس، منطقی نیس nfc دارشو بخریم
اون نسخه انتقام جویانش با نسخه nfc دارش ، چ فرقی می کنه؟

ali_micro_f

۱۳۹۸/۳/۲۳
لطفاً کامل پوشش بدید
الان ورژن بلوتوث خیلی مهمه که اصلا هیچ حرفی دربارش تردید.

محمد

۱۳۹۸/۳/۲۲
میشه عزیزم