خانهاخبار
HTC دو میان رده جدید U19e و +Desire 19 را معرفی کرد

HTC دو میان رده جدید U19e و +Desire 19 را معرفی کرد

همان طور که انتظار می‌رفت HTC رسما از دو میان رده جدید به نام HTC U19e و +HTC Desire 19 رونمایی کرد. این دو دستگاه با قیمتی کمتر از 450 یورو به زودی وارد بازار می‌شوند.
۱۳۹۸/۳/۲۱

شرکت HTC طبق برنامه‌ریزی قبلی خود رسما از دو میان‌رده جدید در کشور تایوان رونمایی کرد: HTC U19e و +Desire 19. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این دو دستگاه بیندازیم.

HTC U19e

تلفن هوشمند HTC U19e نمایشگری ۶ اینچی از نوع IPS LCD دارد که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی U19e برابر با ۱۲۸ گیگابایت است و ۳۹۳۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری دارد.

image

دوربین عقب HTC U19e دوربینی دوگانه است که از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور تله‌فوتوی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.6 ساخته شده است. دوربین سلفی این دستگاه سنسوری ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است و کنار آن یک حسگر عنبیه ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته تا امنیت دستگاه را تضمین کند. البته روی قاب پشتی U19e حسگر اثر انگشت هم تعبیه شده تا اگر خواستید بتوانید از آن استفاده کنید.

image

HTC U19e در دو رنگ بنفش استثنایی و سبز ملایم از تاریخ ۲۲ خرداد به بازار می‌آید. قیمت این محصول حدود ۴۲۰ یورو است.

+HTC Desire 19

گوشی +HTC Desire 19 نمایشگری ۶.۲ اینچی با کیفیت +HD دارد که بالای آن یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته و میزبانی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دوربین سلفی را برعهده دارد.

این دستگاه از پردازنده هلیو P35 مدیاتک به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند و کنار آن ۳۸۵۰ میلی آمپر ساعت باتری دارد. در قاب پشتی +HTC Desire 19 دوربینی سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۱۳ + ۸ + ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

+HTC Desire 19 از اوایل ماه ژوئیه وارد بازار تایوان می‌شود و قیمت آن برای مدل ۴ + ۶۴ گیگ حدود ۲۸۰ یورو و برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگ حدود ۳۱۰ یورو است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۸/۳/۲۲
وای چقدر ارزون کمتر از ۴۵۰ یورو!!
برو از شیا یاد بگیر ردمی نوت ۷ ۱۵۰ دلاری وقتی باهاش کار میکنی احساس نمیکنی میانرده دستت گرفتی.

علیرضا

۱۳۹۸/۳/۲۱
این اچ تی سی دیگه اون برند سابق نمیشه آخه رنگا رو تو رو خدا نیگا بنفش استثنایی؟؟ آدم کیف میکرد وقتی m9 رو میگرفت دستش هی روزگار انقدر حقیر شدی که شیائومی و وان پلاس هانر و صد تا برند بی ریشه ی دیگه بیان جاتو بگیرن؟ آدم غش میکرد واسه طراحیایی اچ تی سی ولی الان چی؟ خوب شد اپل آیفون ایکس رو زد تا همه برندا هم دستگا کپیشونو روشن کنن حال آدم بد میشه از این همه تکرار