خانهاخبار
دو گوشی 5G نوکیا به زودی معرفی می‌شوند

دو گوشی 5G نوکیا به زودی معرفی می‌شوند

تازه‌ترین گزارش درباره نوکیا به احتمال معرفی دو مدل 5G سطح بالا اشاره دارد که احتمالا از پردازنده‌های اسنپدراگون 855 و میان رده 700 قدرت می‌گیرند. این دو گوشی ظاهرا پرچمدار و میان رده سطح بالا هستند.
۱۳۹۸/۳/۲۰

کمپانی HMD Global امسال در بخش پرچمداران بازار گوشی‌های هوشمند از سایر رقیبان خود عقب افتاده است. Nokia 9 PureView این سازنده که دوربین اصلی 5 گانه در پنل پشتی خود دارد، شاید در ثبت تصاویر دوربین از برخی پرچمداران بهتر عمل کند اما همچنان در عملکرد و سرعت کلی یک گام عقب‌تر است. در حالی که اغلب پرچمداران 2019 به کوالکام اسنپدراگون 855 مجهز شده‌اند، آخرین پرچمدار نوکیا از اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد.

گزارش‌هایی درباره این کمپانی فنلاندی منتشر شده است که ظاهرا قصد دارد امسال جانشین Nokia 9 PureView را با پشتیبانی از 5G معرفی کند. در برخی خبرهای تازه‌تر هم به احتمال رونمایی از دو گوشی 5G تا پیش از انتهای 2019 اشاره شده است.

image

خبرگزاری آنلاین Nokia Power User به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرده است که یکی از این دو گوشی 5G از اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد و دیگری به پردازنده اسنپدراگون سری 700 مجهز می‌شود و می‌توان آن را میان رده‌ای سطح بالا قلمداد کرد. در حال حاضر پرچمدار ارزان قیمت HMD Global نوکیا 8.1 نام دارد و همین مدل باعث شده است پیش بینی شود که منظور از گوشی 5G آینده با اسنپدراگون میان رده، جانشین مدل مذکور به نام نوکیا 8.2 باشد.

انتظار می‌رود هر دو گوشی 5G نوکیا تا اخر سه ماهه امسال رسما رونمایی شوند. منبع انتشار این خبر هیچ اطلاعات و جزئیاتی را درباره مشخصات فنی و ظاهری این مدل‌ها منتشر نکرده است اما پیش بینی می‌شود که حداقل یکی از این دو گوشی سطح بالا با پنل نمایشی دارای ناچ حفره‌ای عرضه شوند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۳/۲۰
ما سرنجام نفمیدیم ک گارانتی اصلی نوکیا در ایران چیه؟! کاوش تیم، ارتباط پارسیان، آراد، مدیا پردازش و...