خانهاخبار
شایعه: گلگسی نوت 10 پرو به شارژر 25 واتی مجهز است

شایعه: گلگسی نوت 10 پرو به شارژر 25 واتی مجهز است

یکی از کاربران شبکه های مجازی در آخرین توییت خود مدعی شده است که Galaxy Note 10 Pro به صورت پیش فرض، شارژر 25 واتی را در جعبه به همراه دارد.
۱۳۹۸/۳/۱۹

چندی پیش در رسانه ها، خبری از قول Ice Universe مشهور منتشر شد که حکایت از مجهز بودن گلکس نوت 10 و Note 10 Pro به شارژر 45 واتی داشت، اما اخیرا شخصی به نام Max Weinbach از انجمن معروف XDA مدعی شده است که فبلت های جدید سامسونگ، تنها به شارژر 25 واتی مجهز خواهند بود و خبری از آداپتور 45 واتی نیست. او در ادامه اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که محصولی دیگر از دسته گوشی های میان رده توسط سامسونگ به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد که شارژر 45 واتی را به صورت پیش فرض درون جعبه دارد و به این ترتیب، حدس و گمان ها به سمت و سوی گوشی Galaxy A90 رفته است.

در حالی که آقای وینباخ اشاره ای به مدل استاندارد نوت 10 نکرده است، اما مطمئنا این محصول نیز به شارژ 25 یا 15 واتی (که در جعبه سری S10 موجود بود)، مجهز است. به نظر می رسد. که Note 10 از باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بهره مند باشد و به این ترتیب، شارژر 15 واتی برای آن کافی به نظر می رسد و به این ترتیب، مدل Pro این محصول به احتمال زیاد، به دلیل مجهز بودن به باتری 4500 واتی، شارژر 25 واتی را درون جعبه به همراه خواهد داشت.

آیا جریانات پیرامون گلکسی نوت 7 مجددا برای سامسونگ رخ می دهد؟ محصول یاد شده در زمان خود، رکورد فروش خوبی را بر جای گذاشت، اما متأسفانه به دلیل بهره گیری از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی، تعداد زیادی از این فبلت ها با آتش سوزی یا انفجار مواجه شد و همین اتفاق، مسئولان سامسونگ را بر آن داشت تا طی اطلاعیه ای، کلیه دستگاه های فروخته شده را برگشت بزنند. بعد از ارائه دومین اطلاعیه برای بازگشت این محصول، اهالی سامسونگ جلوی تولید این محصول را گرفتند. از آنجا که کلیه کاربران محصول خریداری شده را بازگشت ندادند، لذا مسئولان سامسونگ مجبور شدند تا با ارائه یک بروزرسانی نرم افزاری، گوشی های آنها را به صورت مجازی از کار بیاندازند. از گلکسی نوت 8 تا به حال، همه چیز به روال سابق بازگشته و روزهای آرام این برند کره ای در حال گذر است.

گلکسی A90، محصولی میان رده با مشخصات پرچمداران

سامسونگ اخیرا از یک منبع تغذیه 100 واتی مجهز به درگاه Type-C برای رقابت با شیائومی پرده برداری کرد. اگرچه آنها برنامه ای برای عرضه عمومی آن در حال حاضر ندارندَ، اما بد نیست بدانید که این قطعه الکتریکی، قادر است تا ظرف مدت تنها 17 دقیقه، یک باتری 4000 میلثی آمپر ساعتی را به صورت کامل شارژ کند! هوآوی در حال حاضر از باتری 40 واتی برای گوشی P30 Pro استفاده می کند و در مقابل نیز اپل قصد دارد تا قدرت آداپتور شارژر آیفون ها را افزایش دهد. در حالی که آیفون XS و XR به همراه شارژر 5 واتی عرضه می شود، اما آنها آداپتور 18 واتی را نیز به صورت جداگانه و با قیمت 29 دلار در دسترس کاربران قرار داده اند. برخی شایعات بر این باورند که اپل قصد دارد شارژر 18 واتی اشاره شده را در جعبه آیفون های 2019 قرار دهد و باید منتنظر ماند و دید که این اتفاق، تا چه اندازه روی قیمت این گوشی های تأثیر می گذارد.

image

 

گلکسی A90 را می توان بهترین محصول میان رده سامسونگ دانست. چرا که این گوشی به نمایشگر 6.7 اینچی اینفینیتی و بدون ناچ مجهز است. چنین اتفاقی با کمک گرفتن از دوربین سلفی پاپ آپ اتفاق افتاده و به این ترتیب، دیگر خبری از ناچ یا وجود حفره درون نمایشگر نیست. تنها با یک نمایشگر بزرگ و حاشیه های بسیار کم روبرو هستیم. جای تعجبی نیست اگر این محصول به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شود و اگر صحبت های آقای مینباخ صحت داشته باشد، شاهد وجود آداپتور شارژ 45 واتی در جعبه این محصول نیز خواهیم بود. حدس و گمان ها پیرامون پردازنده Galaxy A90 زیاد است؛ برخی بر این باورند که اسنپدراگون 855 در این محصول قرار می گیرد و بعضی دیگر نیز پیش بینی می کنند که میان زده جدید سامسونگ به پردازنده Snapdragon 700 مجهز خواهد بود.

در ماه آگوست، احتمالا شاهد رونمایی از چهار مدل مختلف گلکسی نوت 10 خواهیم بود که مدل استاندارد آن از نمایشگر خمیده 6.3 اینچی آمولد بهره می برد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)