خانهاخبار
قابلیت نمایش خودکار متن آهنگ به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد

قابلیت نمایش خودکار متن آهنگ به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام امروز از قابلیت جدیدی رونمایی کرد که به کاربر اجازه می‌دهد متن آهنگ‌ها را به صورت خودکار در استوری‌ها به نمایش بگذارد.
۱۳۹۸/۳/۱۸

اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت استوری را که از اسنپ‌چت کپی شده بود به پلتفرم خود اضافه کرد. سال گذشته اعلام شد که تعداد کاربران فعال این پلتفرم به بیش از ۱ میلیارد نفر رسیده است. این موفقیت اکنون به مالک این شبکه اجتماعی یعنی فیسبوک اجازه می‌دهد تا مدام قابلیت‌های جدیدی به سرویس خود اضافه کند.

طبق گزارشات امروز قابلیت جدیدی در اینستاگرام رویت شده که به کاربران اجازه می‌دهد متن آهنگ‌ها را به صورت خودکار به استوری‌های خود اضافه کنند. برای انجام این کار کافی است استیکر موسیقی را به استوری خود اضافه کرده و بعد به دنبال یک آهنگ بگردید. اگر متن آن آهنگ در دسترس بود، می‌توانید با انتخاب فونت و طراحی‌های موردنظر خود آن را در استوری‌تان قرار دهید. علاوه بر این، می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید کدام بخش از آهنگ در استوری شما پخش شود. با این کار، وقتی مخاطبان استوری‌تان را باز می‌کنید بخش موردنظر آهنگ به همراه متن آن نشان داده می‌شود. حالا اگر مخاطب روی متن آهنگ تپ کند، می‌تواند ادامه آهنگ را گوش داده و حتی درباره سازنده آن اطلاعات بیشتری کسب نماید. پیش از این هم امکان افزودن آهنگ به استوری وجود داشت، اما برای نمایش متن خود کاربر مجبور بود آن را تایپ کند.

این قابلیت در دسترس تمام کاربرانی قرار می‌گیرد که در حال حاضر به استیکر موسیقی دسترسی دارند. برای افزودن استیکر موسیقی کافی است پس از انتخاب تصویر یا متنی که می‌خواهید آن را استوری کنید، آیکن استیکرها را از بالای صفحه لمس نموده و بعد استیکر موسیقی را انتخاب کنید. پس از انتخاب آهنگ، اگر متن آن موجود باشد، در همان حالتِ پیش‌نمایش می‌توانید آن را ببینید. اگر متنی برای آهنگ موردنظر شما وجود نداشته باشد، نوتیفیکیشنی در بالای صفحه ظاهر شده و این موضوع را به اطلاع شما می‌رساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)