خانهاخبار
اپل در مورد جایگزین‌های آیتونز توضیح می‌دهد

اپل در مورد جایگزین‌های آیتونز توضیح می‌دهد

با معرفی macOS Catalina نرم‌افزار پرسابقه آیتونز هم پس از سال‌ها کنار گذاشته شد تا سه اپ مستقل جای آن را بگیرند. اکنون اپل توضیح داده که این برنامه‌ها چگونه جای آیتونز را پر خواهند کرد.
۱۳۹۸/۳/۱۷

اپل در WWDC 2019 اعلام کرد که با انتشار نسخه جدید macOS به زندگی ۱۸ ساله آیتونز پایان خواهد داد تا سه اپلیکیشن مستقل را جایگزین آن کند: موزیک، تی‌وی و پادکست. این غول بزرگ دنیای تکنولوژی حالا توضیح داده که این پروسه چگونه انجام خواهد شد. 

با کنار رفتن آیتونز، تمام آهنگ‌هایی که قبلا در آیتونز خریده بودید یا پلی‌لیست‌هایی که در آن نرم‌افزار ساخته بودید به اپلیکیشن جدید اپل موزیک منتقل می‌شود. در این اپ جدید همچنان امکان خرید موسیقی از طریق مک، iOS، کامپیوترهای ویندوزی و اپل تی‌وی وجود خواهد داشت.

در اپ جدید تی‌وی هم کلیه فیلم‌ها و سریال‌های قبلی خود را خواهید داشت. علاوه بر این، در آینده امکان دانلود و خرید محتوا از درون خود این اپلیکیشن فراهم می‌شود.

در مورد پادکست‌ها نیز همین قضیه تکرار می‌شود تا تمام پادکست‌های قبلی شما به اپ جدید اپل پادکست منتقل شود. البته با اعمال این تغییر کتاب‌های صوتی به اپلیکیشن Books انتقال داده می‌شوند که اخیرا به‌روز شده است.

در نهایت، در macOS Catalina قابلیت پشتیبان‌گیری و سینک کردن آیفون به اپلیکیشن Finder منتقل شده تا در آن‌جا راحت‌تر بتواند با درگ و دراپ فایل‌ها را به دستگاه خود انتقال دهید. پشتیبان‌های قبلی آیتونز در کاتالینا بدون مشکل قابل استفاده خواهند بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)