خانهاخبار
تیزر رسمی نوکیا 5.2 با ناچ قطره‌ای

تیزر رسمی نوکیا 5.2 با ناچ قطره‌ای

نوکیا با انتشار تیزری تبلیغاتی به رونمایی از گوشی تازه خود اشاره کرده است. این برند 16 خرداد رویدادی رسمی در هند و ایتالیا برگزار می‌کند و انتظار می‌روددر خلال آن از نوکیا 5.2 و نوکیا 6.2 پرده بردارد.
۱۳۹۸/۳/۱۶

کمپانی HMD Global که صاحب امتیاز برند نوکیا است، فردا 6 ژوئن (16 خرداد) یک رویداد رسمی را به طور هم زمان در هند و ایتالیا برگزار می‌کند. انتظار می‌رود که گوشی‌های نوکیا 5.2 و نوکیا 6.2 در خلال این رویداد رسما معرفی شوند.

نوکیا 5.2 و نوکیا 6.2 در واقع نماینده تازه‌ترین گوشی‌های میان رده از این کمپانی فنلاندی هستند. در حالی که تنها 24 ساعت دیگر تا برگزاری این رویداد رسمی باقی مانده ، شاهد انتشار تیزری رسمی از یک گوشی از سوی نوکیا هستیم که پنل نمایش یکی از این گوشی‌های تازه را با ناچ و قابلیت تشخیص چهره و همچنین دکمه‌های دستیار هوشمند گوگل به نمایش گذاشته است.

image

 

نوکیا در توضیح توییتش نوشته است 6 ژوئن 2019 تنها با یک نگاه، قفل گوشی خود را باز کنید.

این ویدیوی بسیار کوتاه که توسط حساب رسمی نوکیا هند در توییتر منتشر شده است، به طور مشخص به مدل گوشی اشاره نمی‌کند. از طرفی شایعه‌هایی منتشر شده است که ادعا می‌کنند نوکیا 6.2 از پنل نمایش با ناچ حفره‌ای بهره می‌برد. بدین ترتیب ویدیوی تیزر با پنل نمایش مجهز به ناچ احتمالا به نوکیا 5.2 تعلق دارد.

image

 

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درباره این گوشی در دسترس است، اما برخی جزئیات نوکیا 6.2 را می‌دانیم زیرا در خلال ماه‌های اخیر بارها شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره‌اش بوده‌ایم. برای مثال، نوکیا 6.2 قرار است دوربین اصلی دوگانه در پنل پشتی داشته باشد و از حسگر فیزیکی اثرانگشت بهره بگیرد. همان‌طور که گفتیم، ناچ حفره‌ای مخصوص تعبیه دوربین سلفی در پنل نمایش آن طراحی می‌شود. این گوشی پنل نمایش 6.22 اینچی دارد و گفته می‌شود از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 632 به همراه 4 گیگابایت رم هم قدرت می‌گیرد.

تاریخ عرضه نوکیا 6.2 هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود قیمت پایه‌اش حدودا 275 دلار باشد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۳/۳۰
هم قیمت نوکیا 7 پلاس هست پس