خانهاخبار
مشکل قطعی سرویس‌های یوتیوب، اسنپ‌چت و جیمیل برطرف شد

مشکل قطعی سرویس‌های یوتیوب، اسنپ‌چت و جیمیل برطرف شد

مشکل سرویس‌های ابری گوگل که از چند ساعت پیش باعث قطعی برخی پلتفرم‌ها از جمله یوتیوب، اسنپ‌چت، جیمیل و دیسکورد شده بود برطرف گردید و این سرویس‌ها اکنون دوباره در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.
۱۳۹۸/۳/۱۴

طبق آخرین گزارشات، در چند ساعت گذشته بسیاری از سرویس‌های اینترنتی از جمله یوتیوب، اسنپ‌چت، جیمیل، نست و دیسکورد از دسترس خارج شده بودند. علت این مشکل که از شب گذشته شروع شده و پس از چند ساعت برطرف گردید، قطعی سرویس ابری گوگل بود که به این پلتفرم‌ها خدمت‌رسانی می‌کرد.

این قطعی عمدتا برای کاربران ساحل شرقی آمریکا رخ داده بود اما عده‌ای از کاربران اروپا هم از عدم امکان دسترسی به سرویس‌های فوق خبر می‌دادند. علاوه بر یوتیوب و جیمیل که از سرویس‌های خود گوگل هستند، دیسکورد، اسنپ‌چت و ویمئو هم به دلیل استفاده از خدمات گوگل از دسترس خارج شده بودند.

یکی از سخنگویان گوگل در بیانیه در خصوص این اتفاق گفت: «گوگل تراکم بالای ترافیک در سواحل شرقی آمریکا را باعث این اتفاق می‌داند. به‌زودی اقدامات مناسبی در زمینه بهینه‌سازی سیستم‌های خود انجام خواهیم داد تا از بروز مجدد چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم. ما صمیمانه از کسانی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته‌اند عذرخواهی می‌کنیم.»

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)