خانهاخبار
احتمال رونمایی از اپ استور برای اپل واچ، بهبود صفحه خانگی آیپد و معرفی اپلیکیشن‌های جدید در WWDC 2019

احتمال رونمایی از اپ استور برای اپل واچ، بهبود صفحه خانگی آیپد و معرفی اپلیکیشن‌های جدید در WWDC 2019

در WWDC 2019 قرار است شاهد اتفاقات احتمالی زیادی از جمله رونمایی از اپ استور برای اپل واچ، بهینه‌سازی صفحه خانگی آیپد و معرفی اپلیکیشن‌های جدید باشیم.
۱۳۹۸/۳/۱۲

به گزارش بلومبرگ، اپل در نظر دارد تا ظرف چند هفته پس از کنفرانس توسعه‌دهندگان خود آپدیت‌های نرم‌افزاری جدیدی را برای اپلیکیشن‌هایش منتشر کند. علاوه بر این، ممکن است در WWDC 2019 شاهد پیش‌نمایشی از Mac Pro باشیم.

با watchOS 6 انتظار می‌رود که وابستگی اپل واچ به آیفون کمتر شود. این ساعت هوشمند قرار است در آپدیت جدید خود یک اپ استور اختصاصی داشته باشد تا اپلیکیشن‌هایی مثل ماشین حساب، ضبط صدا و سرویس‌های پیام‌رسانی در آن قرار بگیرد.

آیپد هم آپدیتی به منظور بهینه‌سازی قابلیت‌های صفحه خانگی و دریافت قابلیت‌های جدید برای استفاده همزمان از چند اپلیکیشن دریافت خواهد کرد. از طریق این آپدیت ابزارهایی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد که با کمک آن می‌توانند اپ‌های آیپد را برای مک پورت کنند. گفته می‌شود که این رویکرد در نهایت می‌تواند به حالتی منجر شود که در آن توسعه‌دهندگان با یک کد قادر باشند برای تمام دستگاه‌های مک و iOS خروجی بگیرند.

علاوه بر این، احتمالا شاهد معرفی آپدیت‌های جدیدی برای برخی از اپلیکیشن‌های اپل مثل Reminders و Health خواهیم بود. دو برنامه Find My iPhone و Find My Friends نیز در یکدیگر ادغام شده و اپلیکیشن Find My را به وجود آورده‌اند.

در انتها گفته می‌شود که اپل می‌خواهد وضعیت سلامت شما را بیشتر از قبل مدیریت کند. مثلا قرار است میزان صداهای محیطی یا بلندی موسیقی در هنگام پخش از طریق هدفون بررسی شود. به‌علاوه، گزارشات حاکی از آن است که ویژگی‌های جامع‌تری برای مدیریت دوره‌های قاعدگی به آیفون و یادآور مصرف قرص به اپل واچ اضافه خواهد شد. در کنار این‌ها، قابلیت جدیدی برای حالت Sleep Mode و پشتیبانی بهتر از سیستم‌های کمک-شنوایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نطق اصلی کنفرانس WWDC 2019 اپل در روز ۱۳ خرداد ماه انجام می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)