خانهاخبار
عرضه مدل قرمز رنگ گلکسی اس 10 خیلی نزدیک است

عرضه مدل قرمز رنگ گلکسی اس 10 خیلی نزدیک است

مدل قرمز رنگ گلکسی اس 10 که قرار بود به زودی وارد بازار شود حالا زودتر از انتظارات و احتمالا در ماه ژوئن عرضه می‌شود. یک خرده‌فروشی اروپایی اطلاعات جدیدی در این زمینه منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۳/۱۲

گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس سامسونگ در سطح جهانی در پنج مدل با رنگ‌های سیاه، سفید، سبز، آبی و صورتی عرضه می‌شوند، اما همان طور که چند وقت پیش به شما خبر دادیم قرار است خیلی زود مدل جدیدی با رنگ قرمز کاردینالی از این دستگاه روانه بازار شود.

طبق اعلام خرده‌فروشی اروپایی MediaMarkt، مدل قرمز رنگ گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس از تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) در برخی فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. بر این اساس قرار نیست هزینه اضافه‌ای بابت رنگ این مدل از کاربران دریافت شود، اما به نظر می‌رسد که مدل قرمز کاردینالی فقط با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار بیاید. این دستگاه از نظر سایر مشخصات سخت‌افزاری با بقیه مدل‌ها تفاوتی نخواهد داشت.

سامسونگ معمولا چند ماه پس از عرضه پرچمداران خود برای آن‌ها مدل‌های جدیدی در نظر می‌گیرد تا بتواند توجه کاربران را مجددا به سمت محصولات خود جلب کند. با این حال، اگر شایعات موجود صحیح باشد، عرضه مدل قرمز رنگ گلکسی اس ۱۰ فقط محدود به برخی از کشورهای اروپای غربی و روسیه خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۱۲
ظرف یک‌هفته تابلو میشی
رنگ فقط مشکی و سفید(سفید حتی بهتره، چون جای لَک و کثافت، نمایان نیست)