خانهاخبار
عرضه آپدیت اندروید Q برای وان پلاس 5 و 5T تایید شد

عرضه آپدیت اندروید Q برای وان پلاس 5 و 5T تایید شد

شرکت وان پلاس رسما تایید کرد که آپدیت اندروید Q را در تاریخی در ادامه سال جاری میلادی برای وان پلاس 5 و وان پلاس 5T منتشر خواهد کرد.
۱۳۹۸/۳/۵

وان پلاس دیروز در اطلاعیه‌ای از وضعیت آپدیت‌های نرم‌افزاری وان پلاس 5/5T و وان پلاس 6/6T خبر داد. این طور که پیداست، ویژگی‌های منحصر به فرد وان پلاس 7 پرو قرار نیست به صورت انحصاری فقط برای این دستگاه باقی بماند و به زودی آن‌ها را بر روی نسخه‌های قبلی وان پلاس نیز خواهیم داشت.

طبق اعلام این شرکت وان پلاس 5/5T در تاریخ نامشخصی از ادامه سال ۲۰۱۹ میلادی آپدیت اندروید Q را دریافت می‌کنند. در این آپدیت شاهد عرضه قابلیت‌های جدیدی مثل حالت Fnatic Mode، حالت Zen Mode، اسکرین ریکوردر، پاسخ سریع در حالت افقی و سیستم تقویت رم خواهیم بود.

همان طور که احتمالا خبر دارید، وان پلاس 7 و وان پلاس 6/6T در حال حاضر با جدیدترین نسخه پیش‌نمایش اندروید Q سازگار هستند، اما وان پلاس 5/5T احتمالا امکان دسترسی به نسخه بتای این سیستم عامل را نخواهد داشت.

فعلا هیچ تاریخ احتمالی یا پیش‌بینی‌شده‌ای برای انتشار اندروید Q اعلام نشده است، ولی امیدواریم که حداقل تعدادی از دستگاه‌های این شرکت تا پیش از پایان سال جاری میلادی آپدیت مذکور را دریافت کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)