خانهاخبار
آیفون های 2019، تأییدیه EEC را دریافت کردند

آیفون های 2019، تأییدیه EEC را دریافت کردند

در حالی که مسئولان اپل خود را برای کنفرانس WWDC 2019 آماده می کنند، برخی از مدل های آيفون 2019 توسط EEC گواهی تأیید را دریافت کردند.
۱۳۹۸/۳/۴

همان طور که می دانید، اهالی کوپرتینو خود را برای رویداد 13 خرداد آماده می کنند تا طی مراسمی، نسخه جدیدی سیستم عامل های آی او اس، مک، واچ او اس و tvOS را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند. در حالی که اخبار پیرامون این پلتفرم ها در دنیای مجازی در حال افزایش است، اطلاعات جدیدی در مورد آيفون های 2019 در دیتابیس EEC ظاهر شد که نشان دهنده 11 محصول با نام های اختصاری مختلف است.

این گوشی های هوشمند بدون شک، همان آیفون هایی هستند که در سال 2019 و طی رویدادی که در ماه شهریور برگزار خواهد شد، پا به عرصه خواهند گذاشت. آیفون XS و XR، آنچنان که باید و شاید مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و باید منتظر ماند و دید که محصولات جدید، آیا قابل رقابت با رقبای اندرویدی خود هستند یا سرنوشتی مانند HTC و نوکیا، گریبانگیر اهالی کوپرتینو خواهد شد.

image

همان طور که اشاره شد، 11 مدل مختلف از آیفون های جدید موفق به دریافت گواهی تأیید EEC شده اند، اما این بدان معنا نیست که 11 محصول جدید به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. بلکه از شماره مدل های مختلف برای نامگذاری ورژن های متفاوت آیفون های جدید استفاده شده است.

آیفون 2019 بر اساس شایعات، تغییرات کوچکی را در زمینه طراحی با خود به همراه خواهند داشت که از جمله آنها می توان به اضافه شدن یک سنسور دیگر اشاره کرد که به این ترتیب، شاهد محصولی با دوربین سه گانه خواهیم بود. همان طور که در لیست زیر مشاهده می کنید، کلیه مدل ها به سیستم عامل iOS 12 مجهز هستند که همین موضوع، می تواند یک اتفاق سورپرایز کننده به حساب آید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)