خانهاخبار
لنوو Z6 Youth Edition با اسنپدراگون 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

لنوو Z6 Youth Edition با اسنپدراگون 710 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

تلفن هوشمند جدید لنوو با نام Z6 Youth Edition امروز طی مراسمی در کشور چین معرفی شد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 710 استفاده می‌کند و دوربینی سه‌گانه دارد.
۱۳۹۸/۳/۱

لنوو امروز در مراسمی در چین از تلفن هوشمند جدیدی به نام Lenovo Z6 Youth Edition رونمایی کرد. این دستگاه صفحه‌ای بلند و دراز دارد، از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند، به دوربینی سه‌گانه، یک باتری بزرگ و پشتیبانی از GPS دو-فرکانسه مجهز شده و قیمت آن حدود ۱۵۹ دلار است.

مشخصات و قابلیت‌های لنوو Z6 Youth Edition

لنوو Z6 Youth Edition نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع IPS LCD دارد که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نسبت تصویرش ۱۹.۵ به ۹ است. بالای این پنل ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. نمایشگر این گوشی از HDR10 پشتیبانی می‌کند، و نسبت صفحه به بدنه آن نیز ۹۳.۰۷ درصد است.

image

پردازنده تلفن هوشمند جدید لنوو اسنپدراگون ۷۱۰ کوآلکام است که ۶ گیگابایت رم در کنار آن قرار گرفته و حداکثر حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. لنوو Z6 Youth Edition یک باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری دارد که از قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. علی‌رغم حضور این باتری پرظرفیت، ضخامت دستگاه فقط ۷.۸۸ میلی متر است.

لنوو Z6 Youth Edition در قاب پشتی خود دوربینی سه‌گانه دارد که کنار آن یک فلش LED قرار گرفته است. این دوربین شامل یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. از ویژگی‌های عکاسی این موبایل می‌توانیم به حالت تصویربرداری شبانه، سیستم کاهش نویزِ چند-فریمی، حالت پرتره با هوش مصنوعی و قابلیت تشخیص صحنه با هوش مصنوعی اشاره کنیم.

بر روی این دستگاه رابط کاربری ZUI 11 قرار گرفته که مبتنی بر اندروید ۹ ساخته شده است. Z6 Youth Edition از صدای دالبی پانورامایی و سیستم تصحیح صدای چهار بعدی پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید لنوو از فناوری GPS دو-فرکانسه برخوردار است که به تشخیص موقعیت دقیق کاربر کمک می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت خازنی بر روی قاب پشتی، قابلیت تشخیص چهره با کمک هوش مصنوعی، درگاه کارت حافظه، پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه لنوو Z6 Youth Edition

image

Z6 Youth Edition در سه مدل با قیمت‌های مختلف به بازار می‌آید:

  • ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی = ۱۵۹ دلار
  • ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی = ۲۰۲ دلار
  • ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی = ۲۴۶ دلار

فرآیند پیش‌خرید این گوشی از امروز آغاز شده و فروش رسمی نیز از تاریخ ۷ خرداد انجام می‌پذیرد. Z6 Youth Edition در دو رنگ سیاه شوالیه‌ای و غبارستاره‌ای به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۱
سبزش? یه‌پا لاکچریه