خانهاخبار
قابلیت‌های نرم‌افزاری وان پلاس 7 به وان پلاس‌های قدیمی‌تر می‌آیند

قابلیت‌های نرم‌افزاری وان پلاس 7 به وان پلاس‌های قدیمی‌تر می‌آیند

وان پلاس با معرفی پرچمدار جدید خود از چند قابلیت تازه رونمایی کرد که با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد. حالا قرار است این قابلیت‌ها برای وان پلاس 5/5T/6/6T نیز منتشر شود.
۱۳۹۸/۳/۱

وان پلاس ۷ و ۷ پرو دو قابلیت جدید را به رابط کاربری Oxygen OS اضافه کردند: Screen Recorder و حالت Zen Mode. این دو قابلیت جدید آن قدر در نظر دارندگان دستگاه‌های قدیمی‌تر وان پلاس جذاب آمده که عده‌ای به صورت دستی آن را به دستگاه خود اضافه کردند که البته باعث بروز مشکلاتی در عملکرد این دو ویژگی شد. برای مثال، Screen Recorder صدا را ضبط نمی‌کند یا در حالت Zen Mode نوتیفیکیشن همچنان دریافت می‌شوند.

وان پلاس در واکنش به این اتفاق اعلام کرد:

از سوی کاربرانی که دو قابلیت Screen Recorder و Zen Mode را روی وان پلاس 5/5T/6/6T نصب کرده‌اند بازخوردهایی دریافت کرده‌ایم. از برآیند این بازخورد به نظر می‌رسد که وقتی از Screen Recorder استفاده می‌کنید صدا ضبط نمی‌شود یا در حالت Zen Mode همچنان نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید.

image

وان پلاس در ادامه گفت که می‌داند کاربران خواستار استفاده از قابلیت‌های اختصاصی Oxygen OS هستند و شرکت هم تلاش خواهد کرد تا این قابلیت‌ها را به وان پلاس 5/5T/6/6T اضافه کند. ولی توصیه می‌شود که کاربران به صورت دستی این ویژگی‌ها را به دستگاه‌های قدیمی خود اضافه نکنند و منتظر بمانند تا آپدیت نرم‌افزاری رسمی وان پلاس منتشر شود.

در نظر داریم تا در آپدیت اوپن بتای وان پلاس 6/6T دو قابلیت Screen Recorder و Zen Mode را منتشر کنیم. تیم نرم‌افزاری ما هم‌اکنون مشغول اضافه کردن این دو قابلیت به وان پلاس 5/5T و نسخه پایدار رابط کاربری ماست.

با این حساب دو قابلیت مذکور به زودی با نسخه اوپن بتای بعدی Oxygen OS برای وان پلاس 6/6T منتشر خواهند شد، بنابراین کاربران خیلی زود می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. وان پلاس در نظر دارد تا این ویژگی‌ها را هفته آینده به نسخه بتای آپدیت خود اضافه کند و در ادامه آن را برای نسخه‌های پایدار وان پلاس 5/5T نیز به ارمغان بیاورد.

اگر نمی‌دانید این ویژگی‌ها چه کاربردی دارند، Screen Recorder به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به ابزارهای اضافه از نمایشگر خود فیلم بگیرید و آن را برای دیگران ارسال کنید. حالت Zen Mode نیز رویکرد جدید وان پلاس برای ایجاد تعادل در زندگی دیجیتال است که باعث می‌شود به مدت ۲۰ دقیقه تمام قابلیت‌های تلفن هوشمند شما محدود شده و نوتیفیکیشنی دریافت نکنید. وقتی وارد حالت Zen Mode شدید دیگر تا پایان این مدت زمان ۲۰ دقیقه‌ای امکان خروج از آن را ندارید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)