خانهاخبار
سونی می‌گوید PS5 تجربه‌ای یکپارچه و همه‌جانبه را برای شما به ارمغان می‌آورد

سونی می‌گوید PS5 تجربه‌ای یکپارچه و همه‌جانبه را برای شما به ارمغان می‌آورد

سونی در جلسه‌ای به منظور تبیین استراتژی‌های پیش روی خود تاکید کرد که پلی استیشن 5 تجربه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد که همه‌جانبه و یکپارچه خواهد بود.
۱۳۹۸/۲/۳۱

سونی به تازگی اعلام کرده که نسل بعدی کنسول این شرکت یعنی PS5 دستگاهی خواهد بود که به لطف بهبود چشمگیر توانمندی‌های گرافیکی و بازطراحی سیستم ابری خود تجربه‌ای همه‌جانبه و یکپارچه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این شرکت در جلسه‌ای به منظور تبیین استراتژی‌های خود سرعت کنسول جدیدش را در مقایسه با PS4 به رخ کشید. مسئولان این شرکت با نمایش ویدیویی نشان دادند که سرعت بارگذاری بازی‌ها ده برابر بیشتر شده و صحنه‌های پیچیده سریع‌تر اجرا می‌شوند.

این غول بزرگ ژاپنی چند روز پیش از همکاری با مایکروسافت برای بهبود زیرساخت‌های سرویس ابری PlayStation Now خبر داد. علاوه بر این، ماه گذشته در خبری اعلام شده بود که پلی استیشن ۵ از پردازنده نسل سوم هشت هسته‌ای AMD Ryzen استفاده خواهد کرد که با میکرومعماری ۷ نانومتری Zen 2 ساخته شده است. این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی Radeon Navi روی PS5 قرار خواهد گرفت که از قابلیت ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند.

با وجود آن که سال‌ها از زمان معرفی PS4 در سال ۲۰۱۳ می‌گذرد و فناوری‌های پیشرفته بسیاری معرفی شده‌اند که می‌توانند در PS5 به کار گرفته شوند، اما به نظر می‌رسد که سونی کار دشواری در نمایش این تفاوت‌ها در پیش دارد و حالا به نحوی سعی می‌کند تا کاهش سرعت بارگذاری بازی‌ها، رفع گلیچ‌ها و مشکلات فضای ابری را به نمایش بگذارد. اما مهم‌تر از هر چیز، همه ما منتظریم تا ببینیم این دستگاه نهایتا چه قیمتی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)