خانهاخبار
چینی‌ها به دنبال فروش گلکسی اس 10 و خرید وان پلاس 7 پرو هستند

چینی‌ها به دنبال فروش گلکسی اس 10 و خرید وان پلاس 7 پرو هستند

به گفته منابع خبری، مصرف‌کنندگان چینی قصد دارند تلفن‌های سری گلکسی اس 10 خود را فروخته و به جای آن وان پلاس 7 پرو بخرند. تاکنون بیش از یک میلیون پیش‌خرید برای پرچمدار جدید وان پلاس ثبت شده است.
۱۳۹۸/۲/۳۱

به گزارش اکانت افشاگر توئیتری Ice Universe، وان پلاس ۷ پرو محبوبیت بسیار زیادی در چین کسب کرده و بیش از یک میلیون پیش‌خرید برای تهیه این دستگاه ثبت شده است. پیش‌خرید پرچمدار جدید وان پلاس از طریق وبسایت رسمی این شرکت و فروشگاه JD.com انجام می‌شود. طبق گزارشات، بیش از ۸۲۰ هزار دستگاه از طریق JD.com و بیش از ۲۲۰ هزار دستگاه نیز از طریق وبسایت رسمی وان پلاس پیش‌خرید شده است. بر این اساس مجموع تعداد پیش‌خریدهای وان پلاس ۷ به حدود ۱.۰۵ میلیون دستگاه رسیده است.

Ice Universe می‌گوید مصرف‌کنندگان چینی قصد دارند با فروش تلفن‌هایی که از سری گلکسی اس ۱۰ دارند وان پلاس ۷ پرو بخرند. به گفته این اکانت توئیتری، دستگاه مذکور اکنون وارد فاز رزرو سفارشات شده چرا که تعداد دستگاه‌های پیش‌خریدشده از تعداد دستگاه‌های موجود در این کشور در هنگام عرضه فراتر رفته است.

وان پلاس ۷ پرو نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل دارد. این پنل اولین نمایشگری نیست که با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل بر روی گوشی‌های وان پلاس دیده می‌شود، اما نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی آن برای اولین بار به بازار می‌آید. نرخ نوسازی اکثر تلفن‌های هوشمند موجود ۶۰ هرتز است. وان پلاس ۷ پرو از اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۶ + ۱۲۸ گیگ، ۸ + ۲۵۶ گیگ یا ۱۲ + ۲۵۶ گیگ رم و حافظه داخلی استفاده می‌کند.

image

دوربین سه‌گانه پرچمدار جدید وان پلاس یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر نوری، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی وان پلاس ۷ پرو سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی است که به شکل پاپ‌آپ طراحی شده و از بالای دستگاه خارج می‌شود.

قیمت وان پلاس ۷ پرو در چین برای مدل ۶ گیگی ۳۹۹۹ یوآن، برای مدل ۸ گیگی ۴۴۹۹ یوآن و برای مدل ۱۲ گیگی ۴۹۹۹ یوآن است. این یعنی اگر کسی بخواهد گلکسی اس ۱۰ خود را بفروشد و وان پلاس ۷ پرو بخرد، بخشی از این پول به جیب خودش برمی‌گردد، چون قیمت سری گلکسی اس ۱۰ از ۵۳۰۰ یوآن برای گلکسی اس ۱۰ ای شروع شده و تا ۱۲۰۰۰ یوآن برای گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی می‌رسد.

image

وان پلاس ۷ پرو؛ تلفن گوشی مجهز به UFS 3.0

وان پلاس ۷ پرو در آمریکا به صورت انحصاری از طریق شرکت تی-موبایل عرضه می‌شود و فقط مدل ۸ + ۲۵۶ گیگی آن به فروش می‌رسد. این دستگاه در دو رنگ خاکستری آیینه‌ای و آبی سحابی و به قیمت ۶۹۹ دلار به بازار می‌آید.

وان پلاس ۷ پرو اولین تلفن هوشمندی است که از فضای ذخیره‌سازی UFS 3.0 رونمایی می‌کند. این سیستم جایگزین UFS 2.1 شده که سریع‌تر از نسخه قبلی است و مصرف باتری کمتری دارد. اپ‌ها در این سیستم با سرعت بیشتری اجرا می‌شوند و سیستم مذکور در کل سازگاری بیشتری با دماهای بالا دارد تا بتواند عملیات‌های پیچیده را راحت‌تر اجرا کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ابی

۱۳۹۸/۴/۱۲
فقط یه جمله میشه راجب وانپلاس گفت جسور و بی ادعا

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۳۱
گوشی فوق‌العاده‌ایه قیمتش هم مناسبه.
کره‌ای‌ها و کوپرتینویی‌ها هیچگاه جسارتِ چینی‌ها نداشتند. الان همین اپل یه‌ "باتری به‌روز و استاندارد" علیرغم سالها تلاش نتوانسته تولید کنه، ولی برای قیمت‌گذاریِ گوشیاش که میشه دستِ بالا را می‌گیره?