خانهاخبار
نسخه المپیک گلکسی S10 پلاس در ماه جولای عرضه می شود

نسخه المپیک گلکسی S10 پلاس در ماه جولای عرضه می شود

سامسونگ در حال طراحی نسخه المپیک گلکسی اس 10 پلاس است و در ماه جولای، باید منتظر رونمایی از آن باشیم.
۱۳۹۸/۲/۲۹

یک صفحه اینترنتی که به اپراتور بزرگ ژاپن، یعنی NTT تعلق دارد، مدعی شده است که مسئولان و مهندسان سامسونگ در حال کار روی نسخه المپیک Galaxy S10 Plus هستند. المپیک تابستانی 2020 از 24 جولای تا 9 آگوست سال آینده در شهر توکیو ژاپن برگزار می شود. نسخه المپیک گلکسی S10 پلاس به همان رنگ سفید این دستگاه مجهز است، اما لوگوی المپیک 2020 توکیو نیز در پشت بدنه درج شده است.

پیش فروش این محصول از روز گذشته تحت لایسنس اپراتور NTT آغاز ده و تا روز قبل از عرضه آن ادامه پیدا می کند. در حالی که گزارش دقیقی در مورد زمان عرضه آن عنوان نشده، اما به احتمال زیاد اواخر جولای باید منتظر ورود آن به بازار باشیم. نسخه المپیک گلکسی S10 Plus با قیمت 114696 یِن (واحد پول ژاپن معادل 1042 دلار) برای خریداران آب می خورد که در صورت نیاز، می توانید آن را به صورت اقساط 36 ماهه و با قیمت 3186 یِن (28.94 دلار) تهیه کنید.

آخرین محصولات عرضه شده برای المپیک 2016 (گلکسی S7، اس 7 اج و نوت 8 در اختیار کلیه ورزشکاران قرار گرفت. به این ترتیب می توان انتظار داشت ک چنین اتفاقی برای نسخه المپیک +Galasy S10 نیز روی دهد و ورزشکاران شرکت کننده در این رویداد جهانی، این محصول رایگان را دریافت نمایند.

بعد از پایان رقابت های المپیک 2016، نسخه های مربوطه در وب سایت Best Buy قرار گرفت و به همین ترتیب، می توان انتظار داشت که محصول جدید سامسونگ نیز پس از رسیدن به دست خریداران، در وبسایت های مختلف برای فروش قرار گیرند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)