خانهاخبار
DisplayMate: نمایشگر وان پلاس 7 پرو رکوردها را جابجا کرده است

DisplayMate: نمایشگر وان پلاس 7 پرو رکوردها را جابجا کرده است

نمایشگر وان پلاس 7 پرو قبلا از DisplayMate امتیاز +A را دریافت کرده بود. حالا گزارش مفصل این مرجع منتشر شده و نشان می‌دهد که پرچمدار جدید وان پلاس واقعا یکی از بهترین پنل‌های بازار را دارد.
۱۳۹۸/۲/۲۸

همان طور که چند وقت پیش به اطلاع شما رسانده بودیم، DisplayMate به وان پلاس ۷ پرو امتیار +A را داده بود، و حالا پس از معرفی رسمی این گوشی گزارش مفصل بررسی نمایشگر Fluid AMOLED این دستگاه با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی آن منتشر شده است. مطابق انتظار، این گزارش اثبات می‌کند که پنل وان پلاس ۷ پرو یکی از بهترین پنل‌های بازار است.

DisplayMate می‌گوید وان پلاس ۷ پرو نمایشگری بی‌نظیر، شگفت‌انگیز و در سطح کلاس جهانی دارد. این دستگاه یکی از بهترین و بالاترین نتایج را از آزمایشات آن‌ها دریافت کرده و توانسته به فهرست ۱۰ نمایشگر برتر تاریخ در حوزه تلفن‌های هوشمند وارد شود.

در گزارش این مرجع به نکات مختلفی اشاره شده که از جمله آن‌ها می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: بیشترین میزان دقت رنگ؛ بیشترین دقت کنتراست تصویر و دقت مقیاس؛ کوچک‌ترین تغییر در حداکثر میزان روشنایی با محتوای تصویری APL؛ کمترین تغییر در دقت رنگ با محتوای تصویری APL؛ بیشترین طیف رنگ بومی؛ بیشترین نسبت کنتراست؛ کمترین بازتاب صفحه؛ کمترین تغییر در میزان روشنایی در زاویه‌های مختلف؛ بیشترین رزولوشن قابل مشاهده (۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل). DisplayMate می‌گوید کیفیت 4K بر روی تلفن‌های هوشمند به چشم کاربر دیده نمی‌شود.

image

وان پلاس ۷ پرو در همه آزمایشات DisplayMate موفق به کسب نمره عالی یا خیلی خوب شده، اما در یکی از این دسته‌بندی‌ها نتوانسته فراتر از نمره «خوب» را کسب کند. این دسته‌بندی مربوط به تغییر رنگ آبی در زاویه ۳۰ درجه است. البته این مسئله تاثیر زیادی روی نمره کلی دستگاه نمی‌گذارد، چون تغییر رنگ آبی نسبت به رنگ‌های قرمز و سبز خیلی کمتر مشهود است.

DisplayMate می‌گوید نمایشگر وان پلاس ۷ پرو بهترین دقت کالیبره‌سازی را دارد و عملکردش آن‌چنان خوب است که می‌توانید آن را بدون نقص تلقی کنید. این دستگاه به جمع پرچمداران قدرتمندی نظیر گلکسی اس ۱۰، آیفون XS مکس و پیکسل 3 ایکس ال می‌پیوندد که همگی نشان Best Smartphone Display را از DisplayMate دریافت کرده‌اند.

همه این نمایشگرها در نوع خود بهترین هستند و در زمینه‌های خاصی از دیگری بهتری عمل می‌کنند. اما هیچ کدام در همه زمینه‌ها از بقیه برتر نیست. بنابراین وقتی یکی از آن‌ها را می‌خرید می‌توانید مطمئن باشید که دستگاه شما یکی از بهترین نمایشگرهای بازار را در اختیار دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حامد

۱۳۹۸/۲/۲۸
همشون ساخت سامسونگه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۸
گوشی قدرتمندیه و حتی از رقبا هم سَره‌ با باتری۴۰۰۰ محشره.
مکس‌ِ اپل و پلاس۱۰ سامسونگ بی‌جهت گران‌اند(مردم دنیا را دارن می‌چاپن، حسابی هم می‌چاپن??) من فکر میکنم وقت آن رسیده که مردم یک تجدیدنظری داشته باشند، دنبال پُز نباشند، عاقبت خاک گِلِ کوزه‌‌گران خواهیم شد! کوزه‌گر هم از کوزه‌‌سالم آب میخوره، مگه کوزه‌شکسته آب نگه میداره؟!! سوسک هم نگه نمیداره?

سیاوش

۱۳۹۸/۲/۲۸
خوبه فقط حیف که مثل s10 خروجی جک هدفون 32 بیت نداره