خانهاخبار
نممونه تصاویر گرفته شده با Honor 20 Pro منشتر شد

نممونه تصاویر گرفته شده با Honor 20 Pro منشتر شد

درحالی‌که تنها یک هفته تا مراسم رونمایی از مجموعه گوشی‎های هوشمند Honor 20 مانده است، این شرکت سه نمونه عکس که با بهترین گوشی این مجموعه یعنی Honor 20 Pro گرفته شده را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۲/۲۸

درحالی‌که تنها یک هفته تا مراسم رونمایی از مجموعه گوشی‎های هوشمند Honor 20 مانده است، این شرکت سه نمونه عکس که با بهترین گوشی این مجموعه یعنی Honor 20 Pro گرفته شده را منتشر کرده است. از سه عکس، دوتا‎ی آن‎ها توسط دوربین 48 مگا پیکسلی اصلی دستگاه و به کمک سیستم جدیدی شناسایی اتوماتیک در شب هواوی گرفته شده و دیگری توسط لنز فوق عریض دستگاه گرفته شده است.

به نظر می‎رسد در تولید گوشی هوشمند Honor 20 Pro، توجه ویژه‎ای به عکاسی شده است و از اولین دیافراگم f/1.4  که با دوربین 48 مگا پیکسلی در این صنعت سازگار است، رونمایی شده. این گوشی در فضاهای تاریک، عکس‎های حیرت‌انگیزی می‎گیرد. شرکت آنر تائید کرد که این دستگاه از قابلیت افزایش وضوح تصویر توسط هوش مصنوعی که در گوشی Honor view 20 مشاهده شد و از همچنین سیستم نورسنجی هوش مصنوعی برخوردار است. پس از عرضه دستگاه، در مورد جزئیات قابلیت نورسنجی بیشتر اطلاع خواهیم یافت.

image

 

در مورد لنز فوق عریض هم باید گفت که درEXIF تصاویر، دیافراگم F/2.2 و فاصله کانونی 17 میلی‌متری دیده می‎شود. فاصله کانونی نیز اندازه حسگر فوق عریض دوربین تائید کرده است.‏

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)