خانهاخبار
اولین رندرهای اکسپریا 2 افشا شد

اولین رندرهای اکسپریا 2 افشا شد

با وجود آن که اکسپریا 1 هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده و به دست کاربران نرسیده است، اما امروز شاهد افشای رندرهای مربوط به نسخه بعدی این دستگاه یعنی اکسپریا 2 بودیم.
۱۳۹۸/۲/۲۵

اگرچه اکسپریا ۱ در مرحله پیش‌خرید قرار دارد و رسما هنوز وارد بازار نشده، اما حالا شاهد انتشار اولین تصاویر از نسخه بعدی این دستگاه یعنی اکسپریا ۲ هستیم. در رندرهایی که توسط اکانت OnLeaks افشا شده، می‌توانیم این تلفن هوشمند را از زوایای مختلف ببینیم.

اکسپریا ۲ نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED با کیفیت 4K خواهد داشت و نسبت تصویر آن ۲۱:۹ یعنی مشابه اکسپریا ۱ خواهد بود. ابعاد این دستگاه ۱۵۸ در ۶۸.۳ در ۸.۳ میلی متر است و هرچند که از گلکسی اس ۱۰ ای اندازه بزرگ‌تری دارد، اما نسبت به آن نازک‌تر است. در داخل دستگاه نیز قرار است پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی قرار بگیرد.

در قاب پشتی اکسپریا ۲ دوربینی سه‌گانه وجود خواهد داشت که جزئیات آن هنوز مشخص نیست. حسگر اثر انگشت نیز مثل سایر تلفن‌های سونی در کناره گوشی تعبیه می‌شود.

انتظار می‌رود که باتری اکسپریا ۲ ظرفیتی معادل ۳ هزار میلی آمپر داشته باشد و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کند. افشای تصاویر اکسپریا ۲ این نوید را به ما می‌دهد که سونی همچنان به تولید پرچمداران کامپکت ادامه بدهد. احتمالا به زودی باید منتظر خبرهای بیشتری درباره این تلفن هوشمند باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید

۱۳۹۸/۲/۲۷
اینکه galaxy note 8 عه

Ali ghorbani

۱۳۹۸/۲/۲۵
حیف که دیگه خاورمیانه کار نمیکنه سونی...