خانهاخبار
امسال فیلم جدیدی از روی بازی Mortal Kombat ساخته می‌شود

امسال فیلم جدیدی از روی بازی Mortal Kombat ساخته می‌شود

طبق خبرها قرار است فیلم جدیدی از روی سری بازی‌های Mortal Kombat ساخته شود. فرآیند تولید این فیلم از ماه جاری آغاز شده و فیلمبرداری آن در انتهای سال انجام خواهد شد.
۱۳۹۸/۲/۲۵

پس از گذشت حدود دو دهه از آخرین فیلم مجموعه Mortal Kombat حالا قرار است فیلم دیگری از روی این بازی‌ها ساخته شود. فرآیند پیش-تولید این فیلم از ابتدای ماه جاری آغاز می‌شود و فیلمبرداری اثر انتهای امسال در ادلاید استرالیا انجام خواهد شد. استیون مارشال، نخست وزیر استرالیای جنوبی، می‌گوید فیلم جدید مورتال کامبت بزرگ‌ترین پروژه تولید فیلم در تاریخ این کشور خواهد بود.

جیمز وان، کارگردان Aquaman و Furious 7، تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود اما سکان کارگردانی این اثر به سایمون مک‌کوئید سپرده می‌شود. این دو نفر چند سال است که به دنبال ریبوت این مجموعه هستند و مک‌کوئید پیش از این هم در پروژه‌های مرتبط با بازی فعالیت داشته است. او قبلا تبلیغ بامزه‌ای را برای PS3 کارگردانی کرده بود که در آن چند شخصیت مشهور پلی استیشن حضور داشتند.

با توجه به عدم استقبال منتقدان از قسمت‌های قبلی این فیلم در دهه ۹۰ میلادی، نباید انتظار زیادی از اثر جدید مک‌کوئید داشته باشیم، چرا که این فیلم اولین پروژه جدی او خواهد بود. ولی از طرفی با عرضه نسخه یازدهم بازی که چند هفته پیش منتشر شد، و پشت سر گذاشتن بیست و پنجمین سالگرد انتشار اولین فیلم مورتال کامبت، به نظر می‌رسد که اکنون زمان مناسبی برای ریبوت سینمایی این مجموعه باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)