خانهاخبار
وان پلاس 7 پرو با نمایشگر 6.7 اینچی معرفی شد

وان پلاس 7 پرو با نمایشگر 6.7 اینچی معرفی شد

وان پلاس 7 پرو بالاخره امروز در مراسمی توسط وان پلاس معرفی شد. این دستگاه نمایشگری 6.7 اینچی دارد که تقریبا هیچ حاشیه‌ای اطراف آن دیده نمی‌شود و دوربین سلفی آن به شکل پاپ‌آپ طراحی شده است.
۱۳۹۸/۲/۲۴

جدیدترین، قوی‌ترین و بهترین پرچمدار حال حاضر وان پلاس با نام وان پلاس ۷ پرو معرفی شد. آن طور که گفته می‌شود این دستگاه تفاوت‌های زیادی با نسخه قبلی خود یعنی وان پلاس 6T دارد.

در وان پلاس ۷ پرو نمایشگر بزرگ‌تر شده و به اندازه ۶.۶۷ اینچ رسیده اما دیگر خبری از ناچ نیست. این شرکت با حفظ ابعاد پرچمدار قبلی خود توانسته پنل نمایشی جدیدش موسوم به Fluid AMOLED را که دارای کیفیت +QHD است در این دستگاه قرار دهد. نسبت صفحه به بدنه وان پلاس ۷ پرو 88.1 درصد است و از همه مهم‌تر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز کار می‌کند. علاوه بر این، در زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت بهبودیافته‌ای قرار گرفته که می‌تواند با سرعت ۰.۲۱ ثانیه قفل دستگاه را باز کند.

ولی بگذارید به بحث ناچ برگردیم. همان طور که گفتیم این دستگاه دیگر ناچ ندارد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن با طراحی پاپ‌آپ در بالای بدنه گوشی تعبیه شده است. این نوار کشویی کوچک قادر است ۳۰۰ هزار بار باز و بسته شود و وزنی معادل ۲۲ کیلوگرم را تحمل کند.

image

در قاب پشتی این تلفن هوشمند قدرتمند دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6، یک سنسور تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۷ درجه‌ای تشکیل شده است. 

وان پلاس ۷ پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند، در مدل‌های ۶ و ۸ و ۱۲ گیگابایتی به بازار می‌آید و ظرفیت حافظه داخلی آن ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است که از سیستم UFS 3.0 بهره می‌برد. باتری این دستگاه ۴ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند در عرض ۲۰ دقیقه به لطف فناوری Warp Charge با توان ۳۰ وات تا ۵۰ درصد شارژ شود.

وان پلاس ۷ پرو از ۲۷ اردیبهشت در دو رنگ خاکستریِ آیینه‌ای و آبی سحابی به بازار می‌آید. قیمت مدل ۶ + ۱۲۸ گیگ ۶۶۹ دلار است که فقط با رنگ خاکستری تولید شده. قیمت مدل ۸ + ۲۵۶ گیگ ۶۹۹ دلار است که می‌توانید هر دو رنگ آن را تهیه کنید. مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگ هم به قیمت ۷۴۹ دلار به فروش می‌رسد که می‌تواند آن را فقط در رنگ آبی خریداری نمایید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ssh

۱۳۹۸/۲/۲۹
مشکل مردم کشور ما همینه دیگه جنس رو نگرفته فکر فروشه.
ماشین میخریم میگیم یه رنگی بخریم موقع فروش خوب فروش بره تو بگیر استفاده کن حالشو ببر چرا فکر دیگرانی؟!!!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۶
ما که دیگه پرچمدار سامسونگ و اپل، یُخدی✋? فقط مگه به وان‌پلاس و "آنر" دلخوش کنیم.
خدا لعنت کنه کسانی که ما را از پرچمدار به میان‌رده تنزل دادند

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۶
رنگ آبیش?غش میندازه دل آدم

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۵
موقع فروش خوب می‌خرن؟
آخه محصولات سامسونگ و اپل مثل فرش‌دستباف می‌مانه، هر لحظه لول کنی بذاری شانِت ببری بازار، سریع چِک‌ روز برات می‌نویسن. ولی فرش‌ماشینی اگه حتی التماس هم بکنی چندتا ریچال هم بارت میکنن و زنگ میزنن ۱۱۰

محمد

۱۳۹۸/۲/۲۵
جالبه نمره دوربینش در دکسومارک شده 111 و اومد رتبه 3