خانهاخبار
پنل اس ام اس یکی از استراتژی های بازاریابی سال 2019

پنل اس ام اس یکی از استراتژی های بازاریابی سال 2019

با وجود این که اس‌ام‌اس مارکتینگ از دهه 90 مطرح بوده است، این اواخر در میان بازاریابانی که آرزو دارند در عصر دیجیتال امروزی به مشتری بیشتری دست پیدا کنند، همچنان پر طرفدار است. همراه با افزایش محبوبیت بازاریابی ، صاحبان مشاغل دریافته‌اند که بازاریابی پیامکی می‌تواند تا چه اندازه قدرتمند و مؤثر باشد.
۱۳۹۸/۲/۲۴

با وجود این که اس‌ام‌اس مارکتینگ از دهه 90 مطرح بوده است، این اواخر در میان بازاریابانی که آرزو دارند در عصر دیجیتال امروزی به مشتری بیشتری دست پیدا کنند، همچنان پر طرفدار است. همراه با افزایش محبوبیت بازاریابی ، صاحبان مشاغل دریافته‌اند که بازاریابی پیامکی می‌تواند تا چه اندازه قدرتمند و مؤثر باشد.

با این وجود هنوز افرادی هستند که درباره ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس انبوه در کسب و کار خود تردید دارند. ما با این امید که بتوانیم به تردیدها پایان دهیم و نشان دهیم اس‌ام‌اس مارکتینگ تا چه میزان می‌تواند در کسب و کار شما قدرتمند ظاهر شود، این مقاله را بر برای شما فراهم آورده ایم.

image

تاثیر غیر قابل انکار بازاریابی پیامکی

« اس‌ام‌اس مارکتینگ می تواند تعیین کننده برنده اصلی در دنیای تجارت باشد » این ادعا شاید در نظر شما بسیار جسورانه باشد، اما داده‌های محکمی برای تأیید آن وجود دارد. شما حتی اگر از بهترین کمپین ایمیل مارکتینگ استفاده کنید، نرخ باز کردن ایمیل‌ها 30% است،در حالی که با پیامک 90% پیام‌های شما تا سه دقیقه بعد از ارسال دیده می شود.بنابراین بازخورد تبلیغات شما بسیار چشمگیر خواهد بود.

هزینه بهره مند شدن از بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر روش های بازاریابی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر می باشد.تنها کافی است که هزینه های بیلبورد های شهری را با هزینه ارسال پیامک مقایسه کنید..!!

علاوه بر این دسترسی افراد به پیامک نیاز به اینترنت نداشته و ساده ترین گوشی های تلفن همراه از آن برخوردار هستند. بازاریابان با هوشمندی تمام دریافته اند که کلید موفقیت بازاریابی در دسترسی به گوشی موبایل مشتریان خواهد بود. به این دلیل که کاملا سیار بوده و همواره در جیب‌های مشتریانتان هست، هیچ گاه بیشتر از چند ثانیه تا رساندن یک پیغام تبلیغاتی با انها فاصله ندارند.

پنل اس ام اس ابزار بازاریابی پیامکی

به کار گیری اس ام اس به عنوان راهبرد اصلی بازاریابی شما ممکن نخواهد بود مگر با ابزاری که به شما اجازه دهد دسترسی و کنترل همه  جانبه بر روی تبلیغات، پیامک ها و بررسی آنها داشته باشید . پنل اس ام اس دقیقا همین کار را انجام می دهد .

یک پنل اس ام اس که سامانه پیامکی نیز نامیده می شود نرم افزاری تحت وب است که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان  ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را برای شما فراهم می آورد.

پنل اس ام اس به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت نیازی نداشته و شما فقط با اتصال به اینترنت و داشتن نام کاربری ورمزعبور اختصاصی خودتان، میتوانید ارسال و دریافت های پیامک های خود را مدیریت کنید.

image

امکانات یک پنل اس ام اس خوب

توجه داشته باشید که پنل اس ام اس به شما اجازه می دهد با مشتریان خود تعامل بسیار خوبی برقرار و در نهایت هم برای حفظ مشتری و هم برای کاهش نرخ ریزش آن بسیار کار آمد خواهد بود. بنابراین لازم است در خرید سامانه پیامکی نهایت دقت را به خرج دهید.

برخی امکانات یک پنل اس ام اس خوب به شرح زیر است

  • بانک شماره موبایل قدرتمند شهرها، با تفکیک محله، اصناف، جنسیت و سن
  • خط اختصـاصی به دلخواه شما
  • امـکان کار از طریـق موبـایـل و تبـلت و ...
  • ساپورت کلیه خطوط اپراتـورهــا
  • ارسال پیامک انبوه با تعرفه مناسب
  • گزارش گیری نا محدود از تعداد پیامک های ارسالی

راهنمای انتخاب پنل اس ام اس به طور کامل به بررسی این امکانات پرداخته است.

پنل اس ام اس تبلیغاتی با اختلاف بسیار، قدرتمندترین ابزاری است که بازاریابان اکنون در اختیار دارند، اما بدون روش‌های مناسب، استفاده از آن برایتان موفقیت آمیز نخواهد بود. شرکت‌هایی که ناگهان شروع به استفاده از پیامک انبوه می‌کنند، احتمال دارد به جای جذب مشتریان جدید حتی آنها را برای همیشه از دست بدهید.

اما رعایت چه نکاتی موفقیت بازاریابی پیامکی شما را تضمین می کند؟

نکته اول شناسایی درست مخاطبان شماست. جامعه هدف خود را شناسایی کنید تا پیامک های بی ربط به مشتریان خود ارسال نکنید.

دومین نکته این است که  تنها از ساعات معمول اداری برای ارسال پیام کوتاه خود استفاده کنید.

نکته سوم اینکه تا حد امکان سعی کنید متن پیام کوتاه شما مختصر ولی در عین حال ارزشمند باشد.

نکته چهارم اینکه نباید در ارسال پیام کوتاه به مشتریان خود زیاده روی کنید به این معنی که در طول یک ماه تنها 1-4 پیام کوتاه ارسال کنید.

image

پنل اس ام اس وب وان

وب وان اس ام اس به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارسال پیام کوتاه، با بهره مندی از بانک شماره موبایل قدرتمند و امکان تفکیک شماره ها بر حسب سن و جنس و صنف شغلی ، استان و ...را در غالب پنل سازمانی، پنل تبلیغاتی، پنل تجاری  به شما ارائه می دهد.

این شرکت علاوه بر امکانات یک پنل اس ام اس که در متن بالا برشمردیم مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط بعد از ثبت نام
  • وارد کردن شمـاره‌های مخاطبین بصورت دستی یا با فایل اکسل
  • کمترین تعرفه ارسال پیامک
  • استرداد هزینه پیامک های نا موفق ارسال شده
  • امکان وارد کردن شماره به صورت دستی و گروهی، ارسال زماندار،قرعه کشی،پیامک مناسبت،مسابقه،نظر سنجی
  • امکان ارسال به شماره هایی که تبلیغاتشان را مسدود کرده اند (عبور از بلاک لیست)
  • خرید و ثبت‌نام آنلاین در 10 دقیقــه
  • عدم نیاز به تمدید سالانه سامانه(حساب شما منقضی نخواهد شد و  به صورت مادام العمر همراه با پشتیبانی است)
  • بهره مندی ازکارشناسان زبده در زمینه آموزش سامانه پیامکی و پشتیبانی

چنانچه قصد خرید سامانه پیامکی را دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید، نسخه نمایشی پنل اس ام اس وب وان را جهت آشنایی با محیط آن و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد،ملاحظه نمایید.

کافی است با نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار شما گذاشته شده وارد پنل شده و ضمن ارسال یک پیامک آزمایشی پیش فرض خواهید دید که کار با این سامانه هیچ پیچدگی خاصی نداشته و براحتی امکان پذیر است.

بنابراین اگر در جستجوی راهی برای نگهداری تعداد بیشتری از مشتریانتان با صرف کسری از هزینه های سایر راه های بازاریابی هستید بازاریابی پیامکی همان چیزی است که به دنبالش هستید.

پس، منتظر چه هستید؟ همین امروز از طریق تلفن 41658-021 با کارشناسان وب وان اس ام اس تماس بگیرید.

منبع : ویرلن

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سپیده

۱۴۰۱/۴/۲
سلام ،من پکیج اس ام اس خریداری کردم
برای تبلیغات ،میخام پیامک تبلیغاتی محلی ارسال کنم ،اما فقط هزینه ازم کم شد ،هیچ اتفاقی نیفتاد ?