خانهاخبار
نسخه آزمایشی اندروید Q برای پیکسل 3a ماه آینده عرضه می شود

نسخه آزمایشی اندروید Q برای پیکسل 3a ماه آینده عرضه می شود

علیرغم عرضه نسخه آزمایشی اندروید Q، متأسفانه این مهم برای محصولات جدید گوگل، یعنی پیکسل 3a و Pixel 3a XL در دسترس نیست.
۱۳۹۸/۲/۲۳

همان طور که می دانید، محصولات میان رده Pixel 3a و پیکسل 3a ایکس ال به تازگی معرفی شده اند و در کنار آنها، از نسخه جدید اندروید با نام اختصاری Q نیز رونمایی شده است. نسخه آزمایشی این سیستم عامل هم اکنون روی برخی محصولات در دسترس قرار گرفته، اما اگر به وبسایت گوگل که مخصوص نسخه های بتا راه اندازی شده سر بزنیم، نامی از Pixel 3a و پیکسل 3a ایکس ال در آن به چشم نمی خورد.

اما دارندگان این محصول نباید ناامید شوند، چرا که در انتهای این لیست عنوان شده است که دو گوشی هوشمند یاد شده، در ماه ژوئن امکان آپدیت به نسخه آزمایشی اندروید Q را دارا خواهند شد.

چهارمین نسخه آزمایشی اندروید Q در ماه ژوئن عرضه می شود و به این ترتیب، محصولات میان رده قادر خواهند بود تا آپدیت امنیتی اندروید را به همراه این نسخه دریافت کنند. این ویژگی برای محصولات پرچمدار نیز در دسترس خواهد بود.

با وجود آن که پیکسل 3a و مدل XL از قابلیت دریافت نسخه آزمایشی اندروید Q بهره مند نیستند، اما برخی کاربران توانسته اند تا گوشی خود را به این نسخه ها آپدیت کنند. اگر شما نیز از جمله دارندگان این محصول هستید، با مراجعه به این وبسایت و کلیک کردن روی عبارت View your eligible devices، می توانید از صحت این امر مطلع شده و در صورت امکان، دستگاه خود را به نسخه آزمایشی اندروید Q آپدیت کنید.

به یاد داشته باشید که نسخه های بتا از پایداری مناسبی بهره مند نیستند و باگ های زیادی را با خود به همراه دارند و ممکن است برخی قابلیت های اندروید Pie، روی آنها پاسخگو نباشد. پیشنهاد. می کنیم در صورتی که تمایل آنچنان زیادی به نصب نسخه های آزمایشی ندارید، تا عرضه نسخه عمومی اندروید Q منتظر بمانید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)