خانهاخبار
بیلبورد تبلیغاتی گوگل عکاسی شبانه پیکسل 3a و آیفون XS را مقایسه می‌کند

بیلبورد تبلیغاتی گوگل عکاسی شبانه پیکسل 3a و آیفون XS را مقایسه می‌کند

با معرفی پیکسل 3a حالا نوبت به تبلیغات این میان‌رده رسیده و گوگل در شماری از بیلبوردهای خود به مقایسه وضعیت عکاسی شبانه در پیکسل 3a و آیفون XS پرداخته است.
۱۳۹۸/۲/۲۲

گوگل هفته گذشته از پیکسل 3a و پیکسل 3a XL رونمایی کرد و حالا بدون فوت وقت تبلیغات برای این دو تلفن هوشمند میان‌رده را آغاز کرده است. این شرکت در شماری از بیلبوردهای تبلیغاتی خود به مقایسه توانایی دوربین پیکسل 3a با آیفون X در عکاسی شبانه پرداخته است.

حالت Night Sight در تلفن‌های پیکسل یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های موبایل‌های گوگل است و پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال هم از این قاعده مستثنی نیستند. از این رو، این شرکت با استفاده از قابلیت مذکور دست به مقایسه‌ای جالب میان یکی از پرچمداران مدعی بازار و میان‌رده جدید خود زده است.

در بیلبورد زیر تصویری را می‌بینیم که توسط آیفون X و پیکسل 3a در شب تهیه شده است. تصویری که با گوشی گوگل گرفته شده به طرز قابل توجهی از تلفن ۹۹۹ دلاری اپل بهتر است.

image

گوگل در جدیدترین موبایل خود قیمت هر دو تلفن را زیر تصویر مربوط به هر دستگاه نوشته تا نشان دهد که دوربین گوشی ارزان قیمت این شرکت در مقایسه با پرچمدار اپل چقدر بهتر در محیط‌های تاریک عمل می‌کند. قابلیت Night Sight بر روی همه پیکسل‌هایی که از سال ۲۰۱۶ به بازار آمده‌اند قرار دارد.

نکته قابل ملاحظه‌ای که پیش از این هم آن را دیده بودیم این است که گوگل رقیب خود را Phone X نامیده. پر واضح است که این دستگاه همان آیفون XS اپل است، اما علت این که چرا گوگل این گوشی را با نام اصلی‌اش خطاب نمی‌کند به روشنی مشخص نیست.

در این مقایسه پیکسل 3a با قیمت ۳۹۹ دلار قطعا عملکرد بهتری دارد، بنابراین اگر به عکاسی در شب اهمیت می‌دهید شاید بهتر باشد میان‌رده جدید گوگل را بگیرید. انتظار می‌رود که اپل در iOS 13 و در آیفون‌های جدید خود قابلیت عکاسی در شب را بهبود ببخشد، اما در حال حاضر بدون شک گوگل در این زمینه بهتر عمل کرده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۲/۲۲
ادمین های محترم چرا اپ اینقدر بد شده!؟ عکسها اصلا باز نمیشن. با وای فای یا نت همراه فرق نداره باز نمیشن. رسيدگي کنید خب