خانهاخبار
نتفلیکس آثار بیشتری از روی دنیای کمیک دارک هورس می‌سازد

نتفلیکس آثار بیشتری از روی دنیای کمیک دارک هورس می‌سازد

شبکه استریم آنلاین نتفلیکس اعلام کرد که با شرکت دارک هورس به توافق رسیده تا آثار بیشتری از روی کمیک‌های این شرکت در قالب فیلم یا سریال بسازد.
۱۳۹۸/۲/۲۲

نتفلیکس در خبری اعلام کرد که با شرکت Dark Horse Entertainment به توافق رسیده تا حق ساخت فیلم و سریال از روی کمیک‌های این شرکت را دریافت کند. از محبوب‌ترین کمیک‌های این کمپانی می‌توانیم به هل‌بوی (Hellboy)، ماسک (The Mask) و سین سیتی (Sin City) اشاره کنیم. پیش از این از هر سه این داستان‌ها اقتباس سینمایی ساخته شده بود و ریبوت هل‌بوی نیز جدیدترین اثر ساخته شده از دنیای کمیک دارک هورس است.

این غول بزرگ دنیای استریم پیش از این با همکاری دارک هورس دست به تولید فیلم Polar با بازی مدز میکلسن و سریال ابرقهرمانی The Umbrella Academy زده بود. طبق گزارش درآمدهای سه‌ماهه اخیر نتفلیکس، این سریال عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته ۴۵ میلیون نفر را از اواسط ماه آوریل تاکنون به تماشای این اثر ترغیب کند. این دو شرکت در حال تصمیم‌گیری برای انجام پروژه‌های بیشتر هستند، اما در حال حاضر صرفا تایید شده که قرار است فصل دیگری از این سریال با همکاری مشترک آن‌ها تولید شود.

سیندی هالند، معاون محتواهای اوریجینال نتفلیکس، گفت این همکاری به آن‌ها اجازه می‌دهد داستان‌هایی فراتر از داستان‌های عادی ابرقهرمانی با پیرنگ‌های تاریک‌تر و جدی‌تر بسازند:

به دنبال موفقیت آکادمی آمبرلا، مشتاقیم که روابط خود را با دارک هورس کمیکس گسترش بدهیم. تیم نتفلیکس با همکاری دارک هورس در تلاش است تا پروژه‌هایی فراتر از داستان‌های ابرقهرمانی سنتی پیدا کند که بتواند ژانرهایی مثل وحشت، فانتزی و خانوادگی را در بر بگیرد و رضایت مشترکان ما را جلب کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)