خانهاخبار
گوگل 53 ایموجی بدون جنسیت برای اندروید ساخته است

گوگل 53 ایموجی بدون جنسیت برای اندروید ساخته است

همزمان با انتشار بتای سوم اندروید Q مشخص شد که گوگل 53 ایموجی بدون شخصیت را در این آپدیت برای سیستم عامل خود طراحی کرده است.
۱۳۹۸/۲/۲۱

گوگل در بتای سوم اندروید Q از ۲۳۰ ایموجی جدید شامل ۵۳ ایموجی بدون جنسیت رونمایی کرده است. منظور از ایموجی بدون جنسیت این است که این ۵۳ شکلک صورت ظاهری زن و مرد را به صورت تلفیقی به نمایش می‌گذارند و نمی‌توانید آن‌ها را از هم متمایز کنید. گوگل برای نمایش این ایموجی‌ها از مدل مویی استفاده کرده که توسط هر دو جنس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، برای این که ایموجی‌های مذکور فاقد جنسیت به نظر برسند، رنگ لباس آن‌ها خنثی‌تر انتخاب شده و در آن از شاخصه‌های جنسیتی استفاده نشده است. در نگاه اول وقتی به این شکلک‌ها نگاه می‌کنید، شاید احساس گیجی به شما دست بدهد، ولی احتمالا هدف گوگل هم همین بوده است.

این ایموجی‌ها در ابتدا ظرف چند روز آینده برای تلفن‌های پیکسل و بعد برای سایر کاربران منتشر می‌شود. اگر این شکلک‌ها را برای دستگاهی بفرستید که از آن‌ها پشتیبانی نکند، به جای آن شکلکی با یک جنسیت مشخص ارسال می‌شود.

گوگل معمولا یکی از اولین شرکت‌هایی است که دست به انجام چنین کارهایی می‌زند، اما به زودی می‌توانیم منتظر باشیم که اپل و فیسبوک هم ایموجی‌های مشابه‌ای را برای پلتفرم‌های خود منتشر کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)