خانهاخبار
فروش گلکسی S10 باعث بهبود بازار سامسونگ در آمریکای شمالی شده است

فروش گلکسی S10 باعث بهبود بازار سامسونگ در آمریکای شمالی شده است

همان طور که می دانید، پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی سری Galaxy S10 چندی است که معرفی شده و توانسته فروش خوبی را نیز به ارمغان بیاورد.
۱۳۹۸/۲/۲۱

پرچم‌داران کهکشانی سامسونگ با نام های گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10e عملکرد خوبی در زمینه فروش از خود نشان دادند و توانستند بازار سامسونگ در برخی کشورها را با بهبود قابل ملاحظه ای روبرو کنند.

گزارش جدیدی که توسط Canalys متشر شده، نشان دهنده رشد و پیشرفت بازار سامسونگ در آمریکای شمالی است. پیشتر نیز شاهد بهبود بازا این برند کره ای در کشورهای چین و هند بودیم. نکته جالب توجه این است که آمار بهبود بازار سامسونگ در حالی منتشر شده که شاهد کاهش فروش تلفن های هوشمند به اندازه 18 درصد در سراسر جهان بودیم.

گزارش Canalys حاکی از آن است که بازار فروش گوشی های هوشمند در آمریکای شمالی به پایین ترین حد خود در 5 سال اخیر رسیده است. نرخ فروش تلفن های هوشمند نسبت به سال گذشته، حدود 8 میلیون واحد کاهش یافته و از 44.4 به 36.4 میلیون رسیده است. Canalys به این موضوع اشاره کرده است که میزان اشاره شده، پایین ترین عدد در تاریخ فروش موبایل ها به حساب می آيد.

اما در این بازار آشفته، سامسونگ موفق شد با معرفی خانواده گلکسی اس 10، جرقه ای در این عرصه زده و بازار خود را بهبود بخشد. گلکسی S10 پلاس و S10e موفق شدند تا بالاترین آمار فروش در سه ماهه اول 2019 در آمریکای شمالی را به خود. اختصاص دهند. هر یک از محصولات یاد شده موفق به ثبت رکورد 2 میلیونی شده اند.

در مجموع، سامسونگ در سه ماهه اول سال جاری در آمریکای شمالی،‌موفق به فروش 10.7 میلیون گوشی هوشمند شد که این عدد در سال گذشته، به 10.3 میلیون رسید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۱
کسی که قبلاً سامسونگ گرفته باشه دستش، دیگه با هیچ گوشی راحت نیست.
مثل این می‌مانه که یه عمری سوار پورشه پانامرا بودی، یهو بگن بیا بشین پشت نیسان‌آبی? یعنی کمردردی میگیری که کارت به سی‌‌تی‌اسکن میکشه☢