خانهاخبار
شارپ از Aquos R3 با اسنپدراگون 855 رونمایی کرد

شارپ از Aquos R3 با اسنپدراگون 855 رونمایی کرد

Aquos R3 جدیدترین تلفن هوشمند شرکت شارپ است که نمایشگری 6.2 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۲/۱۹

شرکت ژاپنی شارپ نوامبر سال گذشته از تلفن هوشمندی به نام Aquos R2 compact رونمایی کرد که اولین موبایل دنیا با ناچ دوگانه بود. این شرکت حالا دست به معرفی نسل بعدی این محصول با نام Aquos R3 زده است.

شارپ Aquos R3 نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع Pro IGZO دارد که رزولوشن آن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و با نرخ ۱۲۰ هرتز تازه‌سازی می‌شود. این دستگاه از HDR10 پشتیبانی می‌کند و دو ناچ دارد: یکی در بالای نمایشگر که میزبان سنسوری ۱۶.۳ مگاپیکسلی است، و دیگری در پایین نمایشگر که میزبان حسگر اثر انگشت و دکمه هوم است.

در بدنه پشتی دوربینی دوگانه به صورت عمودی در گوشه سمت چپ قاب دستگاه قرار گرفته است. این دوربین از یک سنسور ۱۲.۲ مگایپکسلی (با دیافراگم f/1.7 و میدان دید ۷۸ درجه‌ای) و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.4 و میدان دید ۱۲۵ درجه‌ای) ساخته شده است. دوربین Aquos R3 از قابلیت‌های هوش مصنوعیِ متنوعی مثل AI Live Story و AI Live Shutter پشتیبانی می‌کند.

شارپ Aquos R3 از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. ظرفیت فضای داخلی این دستگاه ۱۲۸ گیگابایت است و با اندروید پای به بازار می‌آید. علاوه بر این، باتری موبایل جدید شارپ ۳۲۰۰ میلی آمپر است و می‌تواند با توان ۱۱ وات به صورت بیسیم شارژ شود.

قیمت و تاریخ عرضه Aquos R3 در حال حاضر اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)