خانهاخبار
با فرمان Stop از طریق گوگل اسیستنت زنگ ساعت دستگاه را خاموش کنید

با فرمان Stop از طریق گوگل اسیستنت زنگ ساعت دستگاه را خاموش کنید

در میان همه قابلیت‌های جدیدی که در مراسم دیشب برای گوگل اسیستنت معرفی شد، یک قابلیت بسیار جذاب وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد صرفا با گفتن کلمه Stop از طریق گوگل اسیستنت زنگ ساعت دستگاه را خاموش کنید.
۱۳۹۸/۲/۱۸

گوگل در رویداد I/O 2019 از قابلیت‌های جدیدی برای گوگل اسیستنت رونمایی کرد، اما یکی از بهترین قابلیت‌های معرفی‌شده شاید ساده‌ترین آن‌ها باشد؛ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد با به زبان آوردن کلمه Stop هشدارهای ساعت دستگاه را متوقف کنید.

به این ترتیب دیگر لازم نیست در ابتدای فرمان صوتی خود از عبارت Hey, Google استفاده کنید. این تغییر قطعا تغییری جزئی است اما بدون شک گام مهمی در زمینه پیشرفت‌های دستیار صوتی گوگل به حساب می‌آید. وقتی به شکل عادی بتوانید با اسیستنت صحبت کنید، نسبت به زمانی که انگار سعی دارید با یک ربات حرف بزنید (آن هم در نخستین ساعات روز) مطمئنا احساس بهتری خواهید داشت.

گوگل هنوز اعلام نکرده که چطور توانسته به این امکان دست یابد، اما می‌توان حدس زد که وقتی هشدار دستگاه شروع به فعال شدن می‌کند، سیستم منتظر شنیدن فرمان Stop می‌ماند تا بدون عبارت‌های اضافی بتواند هشدار را غیرفعال کند.

قابلیت Stop از امروز برای نمایشگرهای هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت و دستگاه‌های Google Homes که از حالت انگلیسی اسیستنت استفاده می‌کنند عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)