خانهاخبار
نسخه مک مرورگر جدید Edge در تبلیغ تازه مایکروسافت

نسخه مک مرورگر جدید Edge در تبلیغ تازه مایکروسافت

مایکروسافت از مدتی قبل با استفاده از هسته کرومیوم دست به تولید نسخه جدیدی برای مرورگر Edge زده بود و حالا با انتشار یک ویدیوی تازه از این مرورگر نسخه مک آن را به کاربران نشان داده است.
۱۳۹۸/۲/۱۷

هرچند مایکروسافت حدود یک ماه پیش مرورگر Edge Chromium را برای ویندوز منتشر کرده بود، ولی کاربران مک از این ضیافت بی‌بهره مانده بودند. البته آن‌ها همین حالا هم گزینه‌های زیادی برای استفاده دارند، ولی اضافه شدن مرورگر وب جدید مایکروسافت به گزینه‌های پیش روی آن‌ها هیچ ضرری ندارد. حالا با توجه به تبلیغ‌های جدید این شرکت به نظر می‌رسد که به زودی باید منتظر انتشار Edge برای macOS باشیم.

کنفرانس توسعه‌دهندگان Build مایکروسافت در حال برگزاری است و این شرکت علاوه بر این عرضه قابلیت‌های جدید برای نسخه ویندوز مرورگر خود، نسخه مک آن را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است. البته هنوز تاریخی به صورت رسمی برای عرضه این نسخه از مرورگر مایکروسافت اعلام نشده، ولی به زودی می‌توانیم شاهد انتشار نسخه‌های Canary و Dev مرورگر Edge باشیم.

image

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

ما در ماه دسامبر سال گذشته از هدف‌مان برای استفاده از پروژه منبع باز کرومیوم در توسعه مرورگر Edge گفته بودیم تا با کمک آن بتوانیم یکپارچگی بیشتری برای کاربران به ارمغان بیاوریم و پراکندگی نسخه‌های مختلف مرورگر خود را برای توسعه‌دهندگان کم کنیم. اکنون آماده‌ایم تا به شما نشان دهیم که مشغول کار روی چه چیزی هستیم و بدین وسیله شما را به همراهی در این سفر دعوت کنیم.

اگر از مک استفاده می‌کنید و دارید این مقاله را از روی مرورگر سافاری می‌خوانید، حتما از خودتان می‌پرسید که چرا باید از مرورگر Edge استفاده کنید. یکی از دلایلی که می‌تواند شما را به استفاده از نسخه جدید Edge ترغیب کند، استفاده از هسته کرومیوم است که پایداری و عملکرد بهتری را به این مرورگر اضافه می‌کند و سرعت آن را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، رقابت همواره باعث پیشرفت می‌شود، و افزایش تعداد مرورگرهای موجود برای مک به بهبود وضعیت مرورگرهای این سیستم عامل کمک می‌کند.

هیچ‌کس نمی‌داند که کاربران چقدر از مرورگر Edge بر روی مک استقبال خواهند کرد، اما اگر مایکروسافتی‌ها بتوانند رقیب خوبی برای سافاری عرضه کنند، بدون شک اپل نیز برای بهبود هر چه بیشتر مرورگر خود دست به کار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)