خانهاخبار
مشخصات کامل پیکسل 3a پیش از عرضه لو رفت

مشخصات کامل پیکسل 3a پیش از عرضه لو رفت

مراسم گوگل I/O از امشب آغاز می‌شود و معرفی پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن خواهد بود، اما حالا درست چند ساعت مانده به شروع این مراسم مشخصات کامل پیکسل 3a لو رفته است.
۱۳۹۸/۲/۱۷

کنفرانس I/O گوگل از امروز آغاز می‌شود و طی آن قرار است برای اولین بار تمرکز اصلی مراسم بر سخت‌افزارها باشد. اولین بخش از این کنفرانس با معرفی تلفن‌های میان‌رده جدید گوگل یعنی پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال آغاز خواهد شد. اما درست پیش از معرفی رسمی این دو محصول، شاهد درز اطلاعات و مشخصات کامل پیکسل 3a هستیم.

پیش از هر چیز، همان طور که می‌دانستیم، پیکسل 3a نمایشگری ۵.۶ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD خواهد داشت که نسبت تصویر آن ۱۸:۹ است.

ظرفیت باتری این دستگاه ۳ هزار میلی آمپر است و از تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ استفاده می‌کند. گفته می‌شود که جنس بدنه این دستگاه از پلی کربنات است تا هزینه آن پایین بماند. علاوه بر این، رم پیکسل 3a چهار گیگابایت خواهد بود.

وقتی به بخش دوربین می‌رسیم همه چیز جذاب‌تر می‌شود. دوربین اصلی این موبایل سنسوری ۱۲.۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکارِ پیکسل دوگانه و لنزی با دیافراگم f/1.8 دارد که کاملا مشابه دوربین اصلی پیکسل ۳ است. با این حال باید ببینیم که خروجی این دوربین در مقایسه با پیکسل ۳ چگونه خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی سنسوری ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است اما مثل پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال دیگر خبری از لنز ثانویه نیست.

فیلمبرداری در این دستگاه در دوربین عقب به صورت 4K @ 30fps و در دوربین جلو به صورت 1080p @ 30fps امکان‌پذیر است. قابلیت Active Edge نیز قابلیتی است که در بدنه این تلفن هوشمند تعبیه شده است. این قابلیت نخستین بار توسط HTC معرفی شد و به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از لبه‌های دستگاه گوگل اسیستنت را فراخوانی کنید. پیکسل 3a با USB-Power Delivery 2.0 سازگار است تا بتوانید با سرعت ۱۸ وات آن را شارژ نمایید.

این دستگاه همچنین از جک ۳.۵ میلی متری هدفون، 5GHz Wi-Fi، باند مخابراتی Cat. 11، سرعت دانلود تئوری ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه، بلوتوث ۵.۰ و NFC پشتیبانی می‌کند. در کنار این‌ها قرار است شاهد حضور بلندگوهای استریو نیز باشیم.

هر آن‌چه که تاکنون درباره پیکسل 3a دیده‌ایم شباهت بسیار زیادی با پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال دارد. البته تفاوت اصلی در پردازنده ضعیف‌تر، مواد ارزان‌تر و عدم وجود لنز ثانویه در دوربین سلفی است. طبق شایعات قیمت پیکسل 3a از ۳۹۹ دلار آغاز می‌شود که با توجه به قابلیت‌های این دستگاه قیمت بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

گوگل I/O از ساعت ۸ شب سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)