خانهاخبار
آیفون های جدید با بازطراحی خطوط آنتن، با بهبود مسیریابی داخلی روبرو می شوند

آیفون های جدید با بازطراحی خطوط آنتن، با بهبود مسیریابی داخلی روبرو می شوند

اخیرا و شایعات پیرامون آیفون های جدید در حال بالا گرفتن است و امروز شاهد انتشار خبری در مورد بهبود آنتن و نسل جدید گوشی های هوشمند اپل هستیم.
۱۳۹۸/۲/۱۶

سال جدید از راه رسیده و اهالی کوپرتینو در تدارک آن هستند تا آیفون های جدید خود را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند. به همین دلیل از گوشه کنار دنیای فناوری، اخبار ضد و نقیضی پیرامون آنها به گوش می رسد. امروز در رسانه های خبری، شاهد انتشار اطلاعیه ای در مورد بهبود و بازطراحی خطوط آنتن در آیفون های جدید بودیم که به این ترتیب، قابلیت های مسیریابی در فضاهای داخلی به طرز چشمگیری بهتر و کاربردی تر خواهد شد.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور این پیش بینی را ارائه داده و معتقد است که پیشرفت تکنولوژی و هماهنگی دست اندرکاران در این زمینه، باعث می شود تا ساختار آنتن دهی آیفون های جدید تا حد معقولی دچار تغییرات شود. خطوط آنتن در آیفون های جدید اپل از تکنولوژی PI تغییر یافته استفاده خواهد کرد و فناوری یاد شده، جای پلیمر کریستال مایع را می گیرد. او بر این باور است که مشکلاتی که بر سر تولید پلیمر کریستال مایع رخ می دهد، مانع ارائه خدمات Cellular پیشرفته می شود.

استفاده از تکنولوژی خطوط آنتن PI تغییر یافته باعث می شود تا حدودی در هزینه های تولید آيفون صرفه جویی به عمل آید. با بهبود خطوط پهنای باند، مطمئنا شاهد تغییر در سیستم مسیریابی داخلی خواهیم شد.

اپل در سال 2019 تصمیم دارد تا از آيفون مبتنی بر شبکه 5G رونمایی کند که مجددا به تکنولوژی پلیمر کریستال مایع برمی گردد. بدین منظور، آنها تفاهم نامه ای با سامسونگ و کوالکام امضا خواهند کرد که از مودم های 5G آنها در این زمینه بهره گیرند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱۶
البته سال برای ما جدیده، برای اونا شش‌ماه تقریباً گذشته. در مورد آیفون‌های ۲۰۱۹ هم فقط از پَسِ رستم‌ِدستان بر میاد?️‍♂️
یا مگه اینکه پراید داشته باشی آگهی معاوضه با آیفون بزنی(اکازیون?)