خانهاخبار
توییک جیلبریک: با Gesto به اپ سوییچر آیفون جان تازه‌ای ببخشید

توییک جیلبریک: با Gesto به اپ سوییچر آیفون جان تازه‌ای ببخشید

اپ سوییچر آیفون، فضای خالی زیادی برای قرارگیری موضوعات کاربردی را داراست. با توییک Gesto می توانید این فضاهای خالی را پر کنید.
۱۳۹۸/۲/۱۶

اگر از کاربران سیستم عامل آی او اس باشید،‌ مطمئنا می دانید که اپ سوییچر آيفون از فضای خالی نسبتا زیادی برخوردار است که جای خالی آیتم های زیادی در آن دیده می شود. دو برنامه نویس این پلتفرم به نام های گابریل فلیپونی و الساندرو چیارلیتی دست به اقدام جالبی زده اند و با خلق توییکی به نام Gesto، اپ سوییچر آیفون را به صورتی جذاب و فوق العاده درآورده اند.

هدف اولیه آنها، استفاده آسان از سیستم مولتی تسکینگ آی او اس بوده است و در بررسی های اولیه این توییک که توسط متخصصان صورت گرفته، مطئنا توییک Gesto به عنوان یکی از توییک های معروف در آینده نزدیک شناخته می شود که هر کاربری، تمایل زیادی به نصب آن پیدا خواهد کرد.

از جمله مزیت های توییک Gesto می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به کنترل سنتر در کنار اپ سوییچر
  • تبدیل شدن جسچر اپ سوییچر به درگاهی برای ورود به اپ سوییچر و کنترل سنتر به صورت همزمان
  • قفل کردن برخی اپلیکیشن ها و عدم اجازه به کاربر برای بستن کامل از طریق اپ سوییچر
  • دسترسی به برخی تنظیمات کاربردی از قبیل بستن تمامی اپلیکیشن های باز شده، ری‌ستارت کردن گوشی، باز کردن کلیه اپلیکیشن های قفل شده، دسترسی به کترل سنتر، انتقال به موزیک بعدی در حال پخش و دسترسی به اطلاعات باتری دستگاه
image

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، امکان دسترسی به کنترل سنتر از دو طریق موجود است، حالت Multi-Side و Side-by-Side. هر دو حالت بسیار کاربردی به نظر می رسند، اما مطمئنا اغلب افراد به دلیل نمایش کامل و جامع تر، حالت Multi-Sode را انتخاب می کنند.

هنگامی که در قسمت اپ سوییچر هستید، می توانید کارت مربوط به هر اپلیکیشن را به سمت پایین کشیده و به محض دیدن آیکون قفل، از این موضوع اطمینان حاصل کنید تا زمانی که روی آیکون باز شدن قفل ضربه نزنید، دیگر امکان بستن آن اپلیکیشن وجود نخواهد داشت. همچنین در قسمت اپ سوییچر اگر انگشت خود را به سمت چپ سوایپ کنید، میانبرهای مربوط به سیستم را مشاهده خواهید کرد:

image

به محض نصب توییک Gesto، تنظیمات مربوط به آن در قسمت Settings دستگاه قرار می گیرد و می توانید آنها را بسته به نیاز خود، تنظیم نمایید:

image

در صورتی که هر یک از حالات Multi-Side یا Side-by-Side را انتخاب کنید، تنظیمات مربوط به هر یک در زیر آن به چشم می خورد که می توانید وارد آن قسمت شده و آنها را مطابق میل خود تنظیم کنید.

در انتها بد نیست بدانید که به دلیل عدم وجود دکمه Respring در تنظیمات مربوط به این توییک، نیازی به خاموش و روشن کردن دستگاه برای اعمال تغییرات وجود نداشته و به محض انجام تنظیمات دلخواه، می توانید انتظار اعمال آنها در لحظه را داشته باشید.

دسترسی به تنظیمات کاربردی سیستم از قسمت اپ سوییچر، یا امکان قفل کردن اپلیکیشن های برای جلوگیری از بسته شدن ناخواسته به عنوان دو امکان فوق العاده جذاب توییک Gesto به حساب می آيد. اگر به این توییک علاقمند شده اید، می توانید آن را به قیمت 3.99 دلار از سورس Dynastic دانلود کرده و از قابلیت های خاص آن استفاده کنید. اطمینان داشته باشید که توییک Gesto به صورت کامل با سیستم عامل های iOS 11 و iOS 12 سازگار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۸/۲/۱۷
مگر اینکه هکرها جان تازه ای به آیفونها بدهند.