خانهاخبار
طرح مفهومی: از ترکیب آیپد و مک بوک، چه دستگاهی تولید می شود؟

طرح مفهومی: از ترکیب آیپد و مک بوک، چه دستگاهی تولید می شود؟

یکی از طراحان Luna Display دست به طراحی یک طرح مفهومی، شامل ترکیبی از آيپد و مک بوک زده است که در این مطلب تصاویر آن را با هم می بینیم.
۱۳۹۸/۲/۱۵

تبدیل شدن سیستم عامل مک به یک پلتفرم لمسی همواره یکی از آرزوهای کاربران اپل به حساب آمده است. اما ظاهرا اپل به این زودی ها، قصد ندارد تا به این رویای کاربران خود جامه عمل بپوشاند. به همین منظور طراحان خوش ذوق دست به ارائه طرح هایی می زنند و به این ترتیب، تصورات خود را به دنیای مجازی انتقال می دهند.

امروز در رسانه های خبری شاهد انتشار تصاویری که توسط یکی از طراحان Luna Display خلق شده، هستیم. وی در این طرح مفهومی، تصورات خود در مورد ترکیب آیپد و مک بوک را به صورت سه بعدی به اشتراک گذاشته است. اگر نمایشگر سیستم عامل مک به صورت لمسی دربیاید، مطمئنا کاربران از این تغییر سود زیادی خواهند برد. چرا که در حال حاضر، آنها به کیبورد و Mouse محدود هستند، اما با ارائه این تغییرات مطمئنا کارهایی مانند رتوش تصاویر یا آهنگ سازی با سرعت و دقت بیشتری انجام می شود.

همانطور که در تصاویر زیر می بینید، نمایشگر این دستگاه امکان خم شدن یا قرارگیری به صورت تمام صفحه را داراست که بسته به نیاز، می توانید از کیبورد مجازی به همراه ماوس حقیقی یا ماوس و کیبورد حقیقی برای کنترل آن استفاده کنید. قابلیت بهره گیری از اپل پنسل نیز برای این گجت فوق العاده در نظر گرفته شده است.

image

image

image

 

در صورت تولید چنین دستگاهی، آیا شما اقدام به خرید آن خواهید کرد و به نظرتان، کاربرد این محصول تا چه اندازه می تواند نظر علاقمندان را به خود جلب کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۸/۲/۱۶
شتر گاو پلنگ...