خانهاخبار
شایعه‌ها از Mate 30 Pro هوآوی با پنل نمایش بزرگ و دوربین چهارگانه خبر می‌‎دهند

شایعه‌ها از Mate 30 Pro هوآوی با پنل نمایش بزرگ و دوربین چهارگانه خبر می‌‎دهند

پس از خانواده پی 30، سری میت 30 و میت 30 پرو پرچمداران بعدی هوآوی در سال 2019 هستند که تا چند ماه آینده معرفی می‌شوند. اولین اطلاعات فاش‌شده درباره نسخه پرو به پنل نمایش 6.7 اینچی و برخی تغییرات فنی و ظاهری دیگر در این گوشی اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۲/۱۴

پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو هوآوی در ابتدای امسال رسما معرفی شدند و هنوز تازه هستند اما روز گذشته اطلاعات اولیه منتسب به میت 30 پرو این کمپانی که قرار است اواخر امسال رونمایی شود، افشا شد. البته فعلا برای اعتماد به این اطلاعات کمی زود است و باید به چشم شایعه‌ اولیه به آن نگاه کرد.

به گزارش خبرگزاری GSMARENA و به نقل از منابع آگاه، گوشی میت 30 پرو (Mate 30 Pro) با صفحه نمایش 6.71 اینچی از نوع اولد توسعه پیدا می‌کند؛ در حالی که میت 20 پرو سال گذشته به پنل نمایش 6.4 اینچی مجهز شده بود. این گوشی هم از حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش بهره می‌برد، اما هنوز نمی‌دانیم سازنده آن را از نوع اپتیکال به اولتراسونیک بهبود می‌بخشد یا خیر. علاوه بر این موارد، پیش‌بینی می‌شود که پنل نمایش این پرچمدار تازه 2019 از کناره‌ها خمیده طراحی شود.

image

در کنار پنل نمایش به‌روزرسانی‌شده، همچنین به نظر می‌رسد که پنل پشتی هم دستخوش تغییراتی شود. انتظار می‌رود میت 30 پرو هم مانند میت 20 پرو فعلی به مازول دوربین اصلی به شکل مربع مجهز شود؛ اما این بار احتمالاً شاهد تعبیه 4 حسگر (لنز) متفاوت و مشابه با پی 30 پرو در آن خواهیم بود. این لنزها از نوع اصلی، تله فوتو، زاویه باز و ToF در نظر گرفته می‌شوند و فلش LED هم درست در میانه ماژول قرار می‌گیرد.

حدس می‌زنیم پردازنده Kirin 985 قلب تپنده میت 30 پرو باشد و هوآوی آن را همچنین به مودم ارتباطی 5G هم مجهز سازد. از طرفی شایعه شده است که یک نسخه ارزان‌تر هم از این گوشی با مودم 4G LTE روانه بازار خواهد شد. ظرفیت احتمالی باتری این گوشی معادل 4200 میلی آمپر ساعت گزارش شده است و گفته می‌شود که از امکان شارژ سریع 55 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

در تابستان امسال شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره پرچمدار میت 30 پرو خواهیم بود. این سری سطح بالا احتمالاً در اکتبر معرفی می‌شود و هرچه به زمان معرفی آن نزدیک‌تر شویم، صحت خبرهای فاش‌شده هم بیشتر خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Napoleon

۱۳۹۸/۲/۱۵
ب نظر منم گوشی بزرگتر از 6 اینچ کمی کار باهاش سخت میشه
بزرگتر از 6.5 اینچ ک دیگه هیولایی میشه واسه خودش!!!
بحث کارکردن با یک دست جای خود.....
بابا
گوشی باید سایزش جوری باشه ک راحت توی جیب آدم جا بگیره!!
درسته حاشیه و بزل های گوشی های جدید خیییلی کم شده
ولی خب سایز هم حدی داره
6 یا 6.2 اینچ بهترین و مناسبترین سایزه
واسه هر دست و هر جیبی.......

?

۱۳۹۸/۲/۱۴
وقتی قراره با این سایز بیاد به احتمال زیاد باید صفحه نمایش با درصد بالای 95 درصد باشه که باعث میشه فریم بسیار نازک بشه تا اندازه گوشی خیلی بزرگ یا سنگین نشه یا میتونه صفحه نمایش خمیده از نسلی نو و فرای اون چیزی باشه که ما فکر میکنیم

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱۴
آخه گوشی خیلی‌بزرگ هم خوب نیست. وقتی نشه با یک‌دست کار کنی میشه چی؟ مثل اینه که بخوای با یه دست ۴تا خربزه کال برداری
لذا همیشه یک دستت بایستی آزاد باشه که اگه خواستی با کسی دست بدی یا حتی انگشت کنی گوش‌ِت، گوشیه مانع نشه?