خانهاخبار
قابلیت جدید اینستاگرام، خرید از تولید کنندگان مورد علاقه شما بدون خروج از برنامه

قابلیت جدید اینستاگرام، خرید از تولید کنندگان مورد علاقه شما بدون خروج از برنامه

این قابلیت با شمار کمی از تولید کنندگان منتخب آزمایش خواهد شد
۱۳۹۸/۲/۱۴

امروزه اینستاگرام مملو از افراد مشهور و تولید کنندگانی است که با علامت‌های تجاری خود بازار را قبضه کرده‌اند. این تولید کنندگان برندهای خود را به اشراک گذاشته، افراد مشهور را بر روی آن برچسب می‌زنند و جزئیات محصول خود را نیز در توضیحات درج می‌کنند. مشتریان علاقمند نیز در قسمت نظرات و پیام‌های خصوصی به آنها پاسخ می‌دهند. به تازگی شرکت فیسبوک که مالک برنامه اینستاگرام به شمار می‌رود، راه جدیدی برای تولید کنندگان پیشنهاد نمود که طی آن بازدید کنندگان به راحتی به صفحه تولید کنندگان مراجعه نموده و بدون ترک برنامه و با استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام از تولید کننده مورد علاقه خود خرید می‌نمایند.

image

به این ترتیب بدون بارگذاری تصاویر و یا درخواست جزئیات محصولات و حتی تماس مستقیم با تولید کننده در قسمت نظرات، به سادگی می‌توانید با لمس تصویر برند تجاری مورد علاقه خود و انتخاب محصول، آن را خریداری و در محل دریافت کنید. اینستاگرام این قابلیت جدید را با مشارکت گروه کوچکی از تولید کنندگان در طی هفته‌های آینده آزمایش خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۲/۱۴
پس میخاد بزنه رو دست آمازون

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۱۴
امروز اینستاگرام جزء لاینفک زندگی‌ها شده.. عده‌ای به لطف همین اینستا بخت‌شون باز شده?? لی‌لی‌لی‌لی‌لی‌..
البته کم نیستند عده‌ای هم که کلاه‌گُشادی رفته سرشون??‍♂️
روی هم رفته شبکه‌های مجازی مثل کاردِ آش‌پَصخانه می‌مونه: می‌تونی باهاش خیارمیار پوست بگیری؛ می‌تونی هم نه، خیارو اصلاً با پوست گاز بزنی