خانهاخبار
توییک جیلبریک: لیبل اپلیکیشن ها را از صفحه هوم آيفون محو کنید!

توییک جیلبریک: لیبل اپلیکیشن ها را از صفحه هوم آيفون محو کنید!

یکی از ویژگی های جیلبریک، حذف لیبل یا عنوان اپلیکیشن ها از زیر آیکون آنهاست. در این مطلب می خواهیم چگونگی انجام این کار را مورد بررسی قرار دهیم.
۱۳۹۸/۲/۱۴

جیلبریک کردن محصولات اپل، قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران می گذارد. یکی از این اقدامات، امکان حذف نام اپلیکیشن ها از صفحه هوم است.

توییک رایگانی به نام HideLabels12 که به صورت رایگان و توسط برنامه نویسی به نام Ryan Nair نوشته شده، امکان حذف لیبل اپلیکیشن ها را در اختیار جیلبرکرها می گذارد.

اگر تا این لحظه متوجه کارایی این توییک نشده اید، پیشنهاد می کنیم به تصویر زیر نگاهی بیاندازید:

image

 

همان طور که می بینید، نام اپلیکیشن ها از زیر آنها حذف شده و صفحه هوم ظاهر زیباتری را به خود گرفته است. بر خلاف توییک های دیگر که در این زمینه فعالیت می کنند، HideLabels12 به صورت کامل با آخرین نسخه آی او اس و محصولاتی با پردازنده تولید شده توسط معماری 64 بیت به صورت کامل سازگار است. ظاهر آیکون اپلیکیشن ها معمولا تنها چیزی است که کاربران به آن نیاز دارند و نام آنها، یکی از مواردی است که پتانسیل حذف شدن را داراست.

توییک HideLabdels12 هیچ گونه تنظیماتی را با خود به همراه ندارد و می توانید آن را به صورت رایگان از سورس Packix نصب کنید.

همان طور که اشاره شد، این توییک با تمامی محصولاتی که iOS 11 یا iOS 12 روی آنها نصب شده به صورت کامل سازگار است، پس با خیال راحت آن را نصب کرده و استفاده نمایید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۸/۲/۱۶
واقعا چه پیشرفتهای شگرفی تو گوشی های اپل به وقوع میپیونده، اون هم تازه با جیلبریک :-)