خانهاخبار
مقاومت گوشی وان پلاس 7 در مقابل آب افزایش می یابد

مقاومت گوشی وان پلاس 7 در مقابل آب افزایش می یابد

محصولات وان پلاس تا به حال مقاومت خوبی در مقابل آب از خود نشان نمی دادند، اما پرچمدار جدید این کمپانی می آید تا داستان را تغییر دهد.
۱۳۹۸/۲/۱۴

محصولات شرکت وان پلاس همواره به گوشی هایی با مشخصات بالا و قیمتی پایین معروف بوده اند ک از نظر سخت افزار، آنها را در کنار پرچمداران مشهور قرار داده است، اما این دسته از گجت ها همواره از مقاومت پایینی در براربر آب برخوردار بوده اند.

دریافت گواهی IP که به مقاومت دستگاه در برابر آب و گرد و غبار اختصاص دارد، معمولا هزینه ای را برای شرکت های تولید کننده گجت های الکترونیکی در بر دارد و عدم دریافت آن، باعث پایین آمدن قیمت گوشی های وان پلاس شده است. اما به نظر می رسد که مسئولان کمپانی یاد شده، قصد دارند تا بار دیگر خریداران و مشتریان خود را خوشحال کرده و این ویژگی را به پرچمدار جدید خود اضافه نمایند.

چهاردهم می مصادف با بیست و چهار اردیبهشت، تاریخ رونمایی از OnePlus 7 است و این محصول با بهبودهایی در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار روبرو خواهد شد.

image

در تیزری 30 ثانیه ای، وان پلاس به این موضوع اشاره می کند که دریافت گواهی مقاومت در برابر آب برای شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند شامل هزینه هایی می شود که آنها با این موضوع مخالف اند. به همین دلیل آنها روش کم هزینه تری را برای این امر پیدا کرده اند که امنیت پرچمداران جدید این کمپانی را در مقابل آب افزایش داده است.

در طی این ویدئو، یک دستگاه وان پلاس 7 پرو به داخل آب انداخته می شود. به کاربران نیز هشدار داده می شود که هرگز چنین کاری را انجام ندهند. همچنین به این موضوع نیز اشاره شده است که صدمات ناشی از ورود آب به داخل دستگاه، شامل خدمات گارانتی نمی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)