خانهاخبار
توییک جیلبریک: امکان مشاهده زمان باقی مانده تا فول شارژ در آيفون با Remaining Charge Time

توییک جیلبریک: امکان مشاهده زمان باقی مانده تا فول شارژ در آيفون با Remaining Charge Time

شخصی به نام Teun Strik به تازیگی توییک رایگانی را عرضه کرده که به کمک آن، امکان مشاهده زمان باقی مانده تا فول شارژ برای کاربران فراهم شده است.
۱۳۹۸/۲/۱۱

اگر از جمله دارندگان آیفون یا آیپد باشید، مطمئنا به این مشکل برخورده اید که قصد بیرون رفتن از منزل دارید، اما نمی دانید که چه مقدار زمان تا فول شارژ شدن دستگاه شما باقی مانده است. شخصی به نام Teun Strik این مشکل را حل کرده و با ارائه توییک رایگانی به نام Remaining Charge Time، این معضل بزرگ آی او اس را حل کرده است.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، میزان باقی مانده تا فول شارژ در پایین صفحه و به جای عبارت Press home to unlock یا Swipe up to unlock درج شده و به کاربر، مدت زمانی که تا شارژ شدن کامل دستگاه باقی مانده را اطلاع می دهد.

image

بد نیست بدانید که هنگام اتصال دستگاه به شارژر، ممکن است زمان اشتباهی روی صفحه به نمایش درآید. اما جای نگرانی نیست، چرا که بعد از گذشت چند دقیقه و سازگار شدن الگوریتم مربوطه با دستگاه، زمان تقریبا دقیقی روی نمایشگر نشان داده می شود. این روند به این دلیل زمان بر است که الگوریتم یاد ضشده، اطلاعات مربوط به سرعت شارژ را جمع آوری کرده و آن را با درصد فعلی باتری مقایسه کرده و پس از آن، میزان تقریبی باقی مانده تا فول شارژ شدن دستگاه را محاسبه می کند. در بررسی های انجام شده روی این توییک، حدودا 5 دقیقه زمان لازم است تا اطلاعات و مدت زمان دقیق روی نمایشگر نشان داده شود.

تنظیمات خاصی برای این توییک در نظر گر فته نشده و به محض اینستال کردن آن، می توانید زمان مورد نیاز را روی صفحه مشاهده کنید. عملکرد توییک Remaining Charge Time تا حد زیادی قابل قبول است و در صورتی که از یک محصول جیلبریک شده استفاده می کنید، نصب آن روی دستگاه را به شما توصیه می کنیم.

توییک Remainig Charge Time به صورت رایگان روی سورس بیگ باس قرار گرفته و کلیه دستگاه های مبتنی بر iOS 11 و iOS 12 را تحت پوشش خود قرار می دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

شایان

۱۳۹۸/۲/۱۴
اینو که که سامسونگ از زمان s6 داشت

مهمان

۱۳۹۸/۲/۱۳
واقعا اپل معرکه هستش. پیش پا افتاده ترین و ساده ترین چیزها در گوشی های اپل، آرزو محسوب میشن و طرفداران این شرکت و گوشیهاش بیصبرانه منتظر کار هکرها هستند، تا بتونن مثلا یک آیکون کوچک رو بالای صفحه نمایش گوشیشون ببینن.