خانهاخبار
تعداد مشترکین اعتباری اسپاتیفای به 100 میلیون نفر رسید!

تعداد مشترکین اعتباری اسپاتیفای به 100 میلیون نفر رسید!

اسپاتیفای یکی از سرویس های موزیک پرطرفدار در دنیای به حساب می آید و به تازگی، موفق به ثبت رکورد 100 میلیون مشترک اعتباری شده است.
۱۳۹۸/۲/۱۰

کمپانی اپل در ماه ژانویه، اعلام نمود که تعداد مشترکین اعتباری اپل موزیک به 50 میلیون رسیده و به این ترتیب قصد دارد تا رقابت سنگینی را با اسپاتیفای آغاز کند. اما به تازگی اسپاتیفای گزارش مالی سه ماهه اول سال 2019 خود را ارائه کرده که در آن، شاهد رسیدن تعداد مشترکین اعتباری به 100 میلیون نفر هستیم و این رقم، حدودا دو برابر تعداد مشترکین اپل موزیک است و به نظر می رسد که اهالی کوپرتینو، برای رقابت با اسپاتیفای راه پیچیده و دشواری را پیش رو خواهند داشت.

در حالی که سرویس اپل برای مشترکان جدید، عضویت رایگان شش ماهه را در نظر گرفته و از سوی دیگر نیز تخفیف هایی برای دانش آموزان و خانواده ها قائل شده، اما اسپاتیفای نیز پا را فراتر گذاشته و در برخی تبلیغات خود به این موضوع اشاره کرده است که برخی مشترکین پریمیوم (به قید قرعه و بعد پایان یافتن دوره رایگان) قادر خواهند بود تا با پرداخت تنها 1 دلار در ماه، از مزیت های این سرویس استفاده کنند.

اپل در ماه ژانویه، تعداد مشترکین اعتباری اپل موزیک را 50 میلیون نفر اعلام کرد که در نیمه دوم سال گذشته، شاهد اضافه شدن 10 میلیون نفر به آن بودیم. مطمئنا با ارائه گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2019، تعداد این کاربران نیز بیشتر خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که پتانسیل اپل برای رقابت با اسپاتیفای تا چه اندازه تأثیرگذار خواهد بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ehsan

۱۳۹۸/۲/۱۳
alan dige bayad behet goft khafe sho ba in nazare chertet

سیاوش

۱۳۹۸/۲/۱۰
من با هر دوی این سرویس ها کار کردم اپل موزیک بعد از یوتوب بدترین کیفیت صدارو داره کسی که قبل از اپل موزیک با اسپاتیفای کار کرده باشه به هیچ وجه نمیتونه صدای بی کیفیت اپل تحمل کنه در کل اگر واقعا عاشق موزیک هستید فقط برید سراغ اسپاتیفای