خانهمقاله‌ها
راهنمای فعالسازی Dark Mode در مرورگر کروم اندروید

راهنمای فعالسازی Dark Mode در مرورگر کروم اندروید

تازه‌ترین به‌روزرسانی برای مرورگر کروم مخصوص سیستم عامل اندروید، وضعیت Dark Mode را با خود به همراه آورده است. این نسخه تازه همچنین امکان ترجمه صفحه‌های وب را به زبان موردنظر کاربر میسر می‌سازد.
۱۳۹۸/۲/۱۰

وضعیت Dark Mode که مدتها است منتظرش هستیم، سرانجام با به‌روزرسانی 74.0.3729.112 به کروم اندروید اضافه شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. البته فعالسازی Dark Mode به طور خودکار امکان‌پذیر نیست و باید آن را به صورت دستی فعال کنید.

برای این کار، آدرس chrome://flags/#enable-android-night-mode را در نوار آدرس کروم خود کپی کرده و سپس منوی ریزشی Android UI dark mode را باز کنید. حالا Enabled را در فهرستی که به نمایش درمی‌آید، انتخاب کنید.

 

پس از اعمال این تغییرات، می‌توانید وضعیت Dark Mode را از منوی Settings و گزینه Dark Mode فعال یا غیرفعال کنید.

 

این نسخه به‌روزرسانی تازه علاوه بر وضعیت Dark Mode همچنین یک میانبر تازه به نام Translate دارد که شما را قادر می‌سازد یک صفحه وب را به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری ترجمه کنید. البته این گزینه تنها زمانی فعال می‌شود که کروم تشخیص دهد زبان صفحه وب با زبان پیش فرض دستگاه شما تفاوت دارد.

اگر نمی‌توانید این تغییرات را روی کروم دستگاه خود مشاهده کنید، احتمالا نسخه مرورگرتان قدیمی است و باید با مراجعه به بازار اپلیکیشنی گوگل پلی، آن را به‌روزرسانی کنید.

 

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)