خانهاخبار
نمایشگر وان پلاس 7 پرو نمره +A را از DisplayMate دریافت کرد

نمایشگر وان پلاس 7 پرو نمره +A را از DisplayMate دریافت کرد

نمایشگر وان پلاس 7 پرو با دریافت نمره +A از سوی DisplayMate در رده دستگاه‌های قدرتمندی همچون گلکسی اس 10، آیفون XS مکس و پیکسل 3 ایکس ال قرار گرفت.
۱۳۹۸/۲/۱۰

وان پلاس روز ۲۴ اردیبهشت از جدیدترین پرچمدار خو یعنی وان پلاس ۷ رونمایی می‌کند و با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی این تلفن هوشمند خبرهای بیشتری درباره آن به گوش ما می‌رسد.

طبق گزارشات جدید، مرجع DisplayMate در آزمایشات خود به وان پلاس ۷ پرو نمره A+ را داده و نمایشگر این موبایل را به عنوان یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار معرفی کرده است. با این حساب می‌توانیم حدس بزنیم که پنل مورد استفاده این دستگاه نسبت به پنل نسخه‌های قبلی وان پلاس از کیفیت بسیار بیشتری برخوردار است.

این خبر با شایعاتی که پیش از این از صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو منتشر شده بود مطابقت دارد؛ اخباری که از رزولوشن QHD این پنل خبر می‌داد و این اولین باری بود که کیفیت نمایشگرهای این شرکت از Full HD بالاتر می‌رفت.

وان پلاس ۷ حالا با این امتیاز به جمع تلفن‌هایی نظیر گلکسی اس ۱۰، آیفون XS مکس و پیکسل ۳ ایکس ال می‌پیوندد که همگی امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرده بودند.

DisplayMate پنل‌های نمایشی را با ابزارهای حرفه‌ای و تحلیل‌های ریاضی آزمایش و آن‌ها را با سایر محصولات مقایسه می‌کند. تاکنون اعلام شده بود که نمایشگر وان پلاس ۷ دقت رنگ، روشنایی، کنتراست و تراکم پیکسل بهتری خواهد داشت.

علاوه بر این، وان پلاس ۷ به خاطر توانایی نمایشگر این دستگاه در فیلتر کردن نور آبی از سوی VDE Testing و Certification Institute موفق به کسب گواهی شده است.

هیچ‌کس هنوز نمی‌داند که پنل نمایشی وان پلاس ۷ پرو چیست اما طبق اشاره‌هایی که در اخبار و شایعات قبلی اعلام شده بود، باید منتظر نمایشگری ۶.۷ اینچی با کیفیت +QHD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز باشیم که رزولوشن آن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

نرخ تازه‌سازی بالاتر به معنای عملکرد روان‌تر حرکت‌های لمسی و کارکرد بهتر در بازی‌هاست. مضاف بر این، گفته می‌شود که این پنل از نوع OLED و با لبه‌هایی به سمت بیرون خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)