خانهاخبار
میان رده Pixel 3a گوگل در رنگ بنفش فاش شد

میان رده Pixel 3a گوگل در رنگ بنفش فاش شد

میان رده Pixel 3a گوگل این بار در تصویر رندر به رنگ بنفش روشن منتشر شده است. به نظر می‌رسد این گوشی به همراه نسخه XL در سه رنگ به زودی معرفی شود.
۱۳۹۸/۲/۹

گوگل علاقه خاصی دارد روند برندینگ محصولات پیکسل خود را دستکاری کند. این سازنده پیکسل‌های 2016 را در رنگ‌های Quite Black، Very Silver و Really Blue عرضه کرد و 2017 هم شاهد عرضه پیکسل‌های Just Black، Clearly White و Kinda Blue برای نسل دوم بودیم. این غول تکنولوژی سری پیکسل 3 را هم سال گذشته در رنگ‌های Just Black، Clearly White و Not Pink در اختیار کاربران گذاشت.

همان‌طور که می‌دانید، گوگل دو میان رده تازه به نام‌های Pixel 3a و 3a XL را در نوبت معرفی دارد که البته جانشینان پیکسل‌های نسل سوم نیستند. این گوشی‌ها به منظور جذب بازار مشتریان میان رده‌ها توسعه یافته‌اند و به نظر می‌رسد کمپانی سازنده قصد دارد آن‌ها را هم مانند نسل‌های قبلی در نسخه‌های رنگی با نام‌های نامتعارف عرضه کند. Pixel 3a و 3a XL احتمالا علاوه بر مشکی و سفید، همچنین در یک نسخه با تناژ بنفش به بازار راه پیدا می‌کند.

ایوان بلاس، افشاگر معروف، پیش از این درباره نسخه بنفش این گوشی‌های هوشمند صحبت کرده بود و حالا تصویر رندر‌شده‌ای منتسب به یکی از این مدل‌ها را منتشر کرده است. این رنگ بنفش هم مانند نسخه Not Pink از نسل سوم که سال گذشته عرضه شد، پررنگ و چشمگیر نیست.

image

 

دکمه پاور در این نسخه به رنگ زرد چشمگیر طراحی شده است تا ظاهر Pixel 3a و 3a XL از سایر میان رده‌های بازار متمایز شود. البته به نظر نمی‌رسد گوگل این دو میان رده را به قیمت ارزانی عرضه کند.

شاید این نسخه بنفش مانند نسخه صورتی سال گذشته Not Purple نامگذاری شود اما هنوز نمی‌توان به طور قطع در این باره اظهارنظر کرد. همچنین ممکن است گوگل در نامگذاری این نسخه به نشانه‌هایی از فیلم سینمایی Marvel Avengers اشاره کند و آن را با پروموشن مخصوصی به فروش برساند. همان‌طور که اشاره کردیم، هنوز هیچ موردی در این زمینه قطعی نشده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل چه اطلاعاتی را به طور رسمی منتشر می‌کند.

گفته می‌شود Pixel 3a از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 670 قدرت می‌گیرد؛ پردازنده گرافیکی Adreno 615، 4 گیگابایت رم و باتری 2915 میلی امپر ساعتی دارد. همچنین انتظار می‌رود که حافظه داخلی این مدل 64 گیگابایت باشد؛ اما احتمالا امکان استفاده از کارت حافظه جانبی MicroSD وجود نخواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)