خانهاخبار
تلگرام X با تغییرات مهمی در بخش نوتیفیکیشن آپدیت شد

تلگرام X با تغییرات مهمی در بخش نوتیفیکیشن آپدیت شد

در آپدیت جدید تلگرام X شاهد معرفی نوتیفیکیشن 2.0 هستیم که تغییرات مهمی را در بخش نوتیفیکیشن‌های این اپلیکیشن را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، نظرسنجی‌ها و بخش کنترل دیتا هم دستخوش تغییرات جدیدی شده است.
۱۳۹۸/۲/۹
تلگرام X نسخه‌ای سریع‌تر و بهینه‌سازی‌شده‌تر از پیام‌رسان محبوب تلگرام است که قابلیت‌های به‌خصوصی را در بر می‌گیرد. این نسخه به تازگی آپدیت جدیدی دریافت کرده که تغییرات مهمی در بخش نوتیفیکیشن‌ها داشته است.
 
تیم توسعه‌دهندگان تلگرام X در این آپدیت از نوتیفیکیشن ۲.۰ رونمایی کرده است. در این نسخه تغییرات مهمی در زمینه رفتار و اعتمادپذیری اپلیکیشن صورت گرفته و از همه مهم‌تر شاهد بهینه‌سازی‌هایی برای کاهش مصرف باتری این برنامه هستیم. بخشی از تغییرات این آپدیت از قرار زیر است:
 
  • اکنون حتی بدون وجود ارتباط با سرورهای تلگرام هم می‌توانید نوتیفیکیشن بگیرید؛ یعنی اگر از نظر جغرافیایی در نقطه‌ای قرار دارید که ارتباط با سرورهای تلگرام میسر نیست، باز هم می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنید.
  • پشتیبانی از دستگاه‌های Edge سامسونگ بهبود یافته است.
  • نوتیفیکیشن‌ها حالا بر اساس نوع چت‌ها دسته‌بندی می‌شوند.
  • شما می‌توانید نمایش نوتیفیکیشن‌های مربوط به سکرت چت‌ها را مخفی کنید، اما همچنان صدا و ویبره آن‌ها را دریافت نمایید.
  • اگر بر روی تلگرام رمز گذاشته‌اید، می‌توانید قابلیت نمایش نوتیفیکیشن‌های فقط-خواندنی را فعال کنید.
 
علاوه بر نوتیفیکیشن‌ها، در این نسخه تغییراتی در بخش نظرسنجی، کنترل دیتا و چندین بهینه‌سازی دیگر در زمینه عملکرد اپلیکیشن صورت گرفته است. آپدیت جدید تلگرام X حالا قابلیتی دارد که در صورت سرقت دستگاه به شما اجازه می‌دهد اکانت خود را از راه دور حذف کنید.
 
برای مشاهده فهرست کامل تغییرات این نسخه به این لینک مراجعه نمایید.
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۲/۹
منم با اینکه تلگرام فیلتره ب تازگی برام نوتیفیکیشن میاد

nosa87

۱۳۹۸/۲/۹
عالیه