خانهاخبار
تماشا کنید؛ اولین ویدیوی زنده از آیفون 11 ساختگی

تماشا کنید؛ اولین ویدیوی زنده از آیفون 11 ساختگی

نسخه سه‌بعدی منتسب به آیفون 11 و 11 مکس براساس تصاویر شماتیک این گوشی‌ها پرینت شده و در ویدیوی زنده‌ای به نمایش گذاشته شده است. به نظر می‌رسد حاشیه‌های صفحه نمایش امسال باز هم کاهش خواهند داشت.
۱۳۹۸/۲/۸

تقریبا پنج ماه دیگر به رونمایی از آیفون‌های 2019 اپل باقی مانده است اما هر هفته شاهد انتشار خبرها و شایعه‌های تازه‌ای در این باره هستیم. تا به حال تصاویر رندری منتسب به آیفون‌های پرچمدار و همچنین آیفون ارزان قیمت بازار منتشر شده است و حالا نوبت آن رسیده تا ویدیوی زنده از نسخه پرینت شده سه بعدی از آیفون 11 و آیفون 11 مکس را با شما به اشتراک بگذاریم. این گوشی‌ها براساس تصاویر شماتیک که قبلا منتشر شده بودند، پرینت شده‌اند.

نسخه پرینت شده آیفون 11 مکس پنل نمایش 6.5 اینچی و آیفون 11 پنل 6.1 اینچی دارد. اگر این ابعاد برای آیفون‌های امسال صحت داشته باشد، بدین ترتیب انتظار می‌رود که پنل نمایش در جانشین آیفون 10 آر هم افزایش پیدا کند. آیفون 10 آر در حال حاضر با پنل LCD 6.1 اینچی در دسترس کاربران قرار گرفته و ممکن است شاهد تعبیه پنل اولد 6.1 اینچی در نسخه تازه آن باشیم. آیفون 10 آر نسخه 2019 ظاهرا به دوربین دوگانه مجهز می‌شود اما دو نسخه پرچمدار 11 و 11 مکس از دوربین سه گانه بهره می‌گیرند.

شایعه شده است دوربین سه گانه در آیفون 11 و 11 مکس با لنزهای اصلی، زاویه باز و حسگر ToF نهایی می‌شود. حسگر ToF درواقع مدت زمان لازم را برای ارسال نور مادون قرمز به اشیا و بازگشت آن به دوربین محاسبه می‌کند و از داده‌های آن برای بهبود عمق تصویر، نقشه‌برداری سه‌بعدی و سایر قابلیت‌های واقعیت افزوده (AR) استفاده می‌شود.

آیفون 11 مکس ظاهرا در ابعاد 157.6 × 77.6 × 8.1 میلی متر و آیفون 11 در ابعاد 143.9 × 71.3 × 7.9 میلی متر توسعه می‌یابد. این ابعاد کمی بلندتر، عریض‌تر و همچنین ضخیم‌تر از آیفون 10 اس و 10 اس مکس است. در ویدیوی پیش رو شاهد هستیم که ابعاد کلی آیفون 11 6.1 اینچی از آیفون 10 آر 6.1 اینچی کوچک‌تر است.

تا سال 2020 از مودم کوالکام در آیفون‌ها خبری نیست

 سه آیفون تازه 2019 از پردازنده A13 اپل قدرت می‌گیرند که TSMC آن را با معماری 7 نانومتری ساخته است. این گوشی‌ها باز هم به مودم 4G LTE مجهز می‌شوند و خبری از مودم 5G در آن‌ها نخواهد بود.

انتظار می‌رود حاشیه‌های صفحه نمایش در هر سه آیفون امسال در مقایسه با نسل قبلی کاهش پیدا کند. همچنین گزارش شده که اپل موفق شده است اندازه قطعات موردنیاز برای سیستم TrueDepth Camera را هم کاهش دهد. iOS 13 هم به‌طور پیش‌فرض روی این سه مدل نصب می‌شود و بدین ترتیب شاهد وضعیت Dark Mode روی آن‌ها خواهیم بود. کنفرانس WWDC اپل در اوایل ژوئن برگزار می‌شود و به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره سه آیفون 2019 این غول کوپرتینویی منتشر خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

دایی عباس

۱۳۹۸/۲/۸
با سلام
(بی ربط اما مهم)
دوستانی که میخواهند گوشی نو بخرن خیلی دقت کنن که سریال IMEI فانونی باشه حتما قبل از خرید از طریق همتا تست کنن (سریال روی جعبه گوشی هست)*7777#
چند روز قبل از عید یک گوشی جی شش پلاس بصورت حضوری از آل دیجیتال خریدیم که متاسفانه از اون تاریخ تا حالا هنوز رجیستر نشده که پیگیری چند باره هم هنوز بی نتیجه
بوده ( نه سیم اول نه دوم ) و پیغام این سریال غیر قانونی است از طرف همتا برای گوشی میاد ّ با توجه با اطلاعات سایت همتا این گوشی بصورت قاچاق بوده و سرویس نخواهد گرفت و این جواب همتا ست
(درصورتی که قصد خرید گوشی نو را داشتید، باید به مراکز فروش معتبر مراجعه میکردید. لذا میتوانید دستگاه را به فروشنده بازگردانید. فروشنده موظف است ضمن قبول دستگاه، یا وجه پرداختی را به شما بازگرداند یا دستگاه قانونی ثبت‌شده، به شما تحویل دهد.)
با توجه به سابقه خوب آل دیجیتال امیدوارم مشکل ما رو حل کنه .
هر چند اجازه گذاشتن پیام رو نمیده یک عجیبه امیدوارم کار به تعزیرات نکشه.
#رجیستری
#آل دیجیتال

حسین شریفی

۱۳۹۸/۲/۸
مسخره بازیه!؟